دیوونه ها

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

مجیک فالوور
بازدید : 177

خرید سابسکرایب یوتیوب ارازن قطعا همه ی ما با پلتفرم یوتیوب آشنایی کافی داریم و شما به عنوان یک مدیر کانال و برای دیده شدن در یوتیوب نیاز به سابسکرایب یوتیوب دارید و همچنین نیاز به ویو های بیشتر و انجام تبلیغات و بیشتر دیده شدن را در یوتیوب دارید که مجیک فالوور برای اولین بار خدمات Youtube را برای شما همراهان عزیز با قیمت های مناسب فراهم کرده است و شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و اکانت خود را با افراد واقعی ارتقا دهید. شما می توانید خدمات سابسکرایبر ، لایک ویدیو ها و حتی بازدید آنها را با قیمت ارزان خریداری کنید.

برای اینکه در یوتیوب به کسب درامد برسید باید ۱۰۰۰ سابسکرایب و ۴۰۰۰ هزار ساعت واچ تایم داشته باشید پس اگر در یوتیوب فعال میکنید حتما به این موراد توجه کنید. توصیه ما این است که حتما با وب سایت های شناخته شده برای خرید سابسکرایب یوتیوب مجیک فالوور در تماس باشید تا بتوانید از کیفیت نهایی مطمئن شوید.

 

ما در مجیک فالوور ، خرید فالوور اینستاگرام را با دو کیفیت متفاوت متوسط و عالی ارایه می کنیم تا با توجه به نیاز خود از آنها استفاده فرمایید. “اگر تعداد زیادتری به فالوور نیاز دارید” میتوانید از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید.برخی از افراد ترجیح می‌دهند که فقط فالوور فیک بخرند که این به تنهایی کافی نیست و باید حداقل 60 درصد از فالوورهای شما واقعی باشد تا به درآمد برسید. مجیک فالوور با بیش از چند سال سابقه و فعالیت در زمینه خدمات اینستاگرام می‌تواند بهترین خدمات خرید فالوور، لایک، بازدید، کامنت و تبلیغات و … را انجام دهد.

همان‌طور که می‌دانید امروزه فالوور تأثیر زیادی در کسب و کارهای شما دارد. وب سایت خرید فالوور اینستاگرام مجیک فالوور می‌تواند کاربران ایرانی و کاملاً واقعی و فعال را به صفحه شما بیاورد. فالوورهایی که ما ارائه می‌دهیم کاملاً واقعی بوده و بالاترین کیفیت را دارا هستند. ما به شما کمک می‌کنیم تا ممبرهای با کیفیت و تعداد بالا، بدون ریزش را برای پیج خودتان تهیه نمایید. افزایش فالوور اینستاگرام به معنی افزایش فروش و مشتری‌های بیشتر در کسب و کارهای شما خواهد بود. زمانی که شما مشتری‌های واقعی از ما دریافت می‌کنید، می‌توانید فروش محصولات و خدماتتان را بالا ببرید. در زمان کوتاهی می‌توانید به رونق کسب و کارتان بپردازید.

یکی از روش‌های عالی برای بازدهی و رشد پیج اینستاگرامی، خرید لایک اینستاگرام است. امروزه اینستاگرام یک دنیای عالی و مجزایی را تشکیل داده که روزانه افراد زیادی به آن ملحق می‌شود. به دلیل محبوبیت بالای این پلتفرم باعث شده تا افراد برای کسب و کار خود از آن استفاده بکنند و به فکر تبلیغات باشند. شما می‌توانید در این زمینه لایک استوری، لایک ریلز، لایک IGTV و به‌طورکلی لایک تمامی پست‌هایتان را افزایش دهید. روش‌های زیادی برای افزایش لایک پست و استوری وجود دارد و بهترین روش برای این کار خرید لایک اینستاگرام است

اگر شما از افرادی هستید که تصمیم به خرید فالوور فیک برای پیج اینستاگرامتان گرفته‌اید، باید بدانید که در کنار فالوورهای فیک باید به فکر افزایش لایک پست اینستاگرام نیز تلاش کنید و این کار تنها با خرید لایک برای پست‌های اینستاگرام امکان‌پذیر است. شما با این کار دیگر تعداد فالوورهای فیک پیجتان مشخص نخواهد شد و می‌توانید در کنار آنها از افزایش لایک پست‌هایتان بهره‌مند شوید. در مجموعه مجیک فالوور می‌توانید به آسانی خرید لایک اینستاگرام مجیک فالوور را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور عرضه کننده ی فالوور روبیکا و فالوور روبینو با کیفیت بسیار بالا و قیمت ارزان می باشد. فالوور های ارائه شده توسط مجیک فالوور ریزش بسیار کمی دارد و میتواند تا متدها شما را از داشتن فالوور بالا مطمئن کند. برای خرید بسته ی مورد نظر را انتخاب کنید و مراحل خرید را انجام دهید.

خرید فالوور روبیکا مجیک فالوور در دنبال کننده های روبیکای ارائه شده توسط خود، حداکثر کیفیت ممکنه را در نظر گرفته است که همین مورد سبب شده است تعداد فالوور های واقعی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کند. فالوور های واقعی افرادی هستند که اگر پست شما آنها را جذب کند، اقدام به لایک ، کامنت دهی و حتی به اشتراک گذاری پست های شما خواهند شد و در نتیجه علاوه بر تعامل با پیچ شما، سبب افزایش فالوور های واقعی دیگر در کانال شما نیز خواهند شد.

اگر تا به‌حال برای خرید ممبر تلگرام به سایت‌های مربوطه مراجعه کرده باشید، حتما دیده‌اید که عناوین مختلفی از ممبرها با تعرفه‌های متفاوت موجوداند، در این بخش هر کدام از این موارد را توضیح خواهیم داد تا شما را در شناختن هر چه بهتر این عناوین یاری دهیم، که بتوانید بر حسب نیاز خود مورد مناسب را برای کانال تلگرام خود گزینش کنید.

عضوگیری به‌صورت طبیعی و صرفا از طریق تولید محتوا و تبادل، سخت و تا حد زیادی، زمان‌بر است. و به‌خصوص در ابتدای کار که عضوهای کمی دارید، بهتر است که با خرید ممبر تلگرام مجیک فالوور عضوهای کانال خود را افزایش دهید و به این ترتیب امکان بالا رفتن تعداد ممبرها از روش‌های طبیعی نیز بیشتر خواهد شد. در واقع سریع‌ترین راه برای افزایش تعداد ممبرهای کانال، خرید ممبر است.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 4 تير 1402 ساعت : 18:4

مزایای خرید بک لینک
بازدید : 172

مهمترین مزیت خرید بک لینک قوی این است که در وقت شما صرفه جویی می کند. شما می توانید از این زمان خود برای کارهای دیگر وب سایت خود استفاده کنید. خرید پکیج بک لینک از ما باعث خواهد شد که خطر اشتباهات در این موضوع را که نیاز به تخصص دارد کاهش دهید و به صفر برسانید. همانطور که قبلا ذکر کردیم، استفاده از بک لینک های اشتباه به وب سایت شما آسیب می رساند. سپردن این کار به متخصصان، وب سایت شما را از این وضعیت مصون می دارد.

نیازهای بک لینک وب سایت شما با ابزارهای حرفه ای بهتر تعیین می شود. شما نیازی به یادگیری استفاده از این ابزار نخواهید داشت. به دست آوردن بک لینک دائمی کار دشواری است. بک لینک هایی که از تیم های متخصص خریداری می کنید ماندگارتر از بقیه خواهند بود.

بک لینک های بد!! حتماً همه‌ی ما برای یک‌بار هم که شده، این جمله به گوشتان رسیده است. این ‌یک روش کاملاً دقیق برای توضیح نحوه مشاهده لینک‌های وب‌سایت توسط موتورهای جستجو است. اگر لینک‌هایی از وب‌سایت‌های معتبر دریافت کرده‌اید، موتورهای جستجو شما را به‌عنوان وب‌سایت معتبر تشخیص می‌دهد و اگر لینک‌هایی از وب‌سایت‌های کم اعتبار و اسپم دارید، مسلماً عواقبی در انتظار شما خواهد بود و توسط گوگل جریمه خواهید شد.

اگرچه لینک‌های ورودی و خروجی ازجمله فاکتورهای مهم رتبه‌بندی برای سئو هستند، ولی لینک سازی باید با دقت انجام شود تا از اعتبار سایت شما کاسته نشود. در ادامه، روش‌های اساسی سئو را که باید هنگام کار با بک لینک‌ها انجام دهید، بیان کرده‌ام.

 

چرا لینک ها برای سئو مفید هستند؟

هنگامی‌که وب‌سایت شما از یک وب سایت معتبر با آتوریتی بالا لینک بگیرد، موتورهای جست‌وجو سایت شما را نیز معتمد می‌داند و آتوریتی شما را نیز افزایش خواهد داد و کم کم در صفحات اول نتایج گوگل نشان خواهد داد.

به‌طورکلی، بک لینک‌هایی که از سایت‌های معتبر لینک داده می‌شوند؛ به سئوی شما کمک می‌کنند؛ زیرا به موتورهای جستجو نشان می‌دهند که وب‌سایت شما معتبر است و برای کاربرانشان ارزشمند است. علاوه بر این، مادامی‌که بک لینک‌های خوب و باکیفیت برای وب‌سایت خود ایجاد می‌کنید، رتبه شما ارتقا می‌یابد چراکه موتورهای جستجو موقعیت شما را به‌عنوان یک مرجع آنلاین تائید می‌کنند.

منظور از بک لینک بد چیست؟

بک لینک بد، لینکی است که از یک وب‌سایت نه‌چندان قابل‌اعتماد گرفته می‌شود. از زمان تغییر الگوریتم پنگوئن در سال 2012، گوگل لینک‌های بد را پاک‌سازی کرد. قبل از اینکه گوگل الگوریتم پنگوئن را راه‌اندازی کند، وب‌سایت‌ها دستورالعمل‌های گوگل وبمستر را با سئو کلاه‌سیاه نقض می‌کردند و با انبوهی از بک لینک های بی­کیفیت گوگل را دور میزدند و به رتبه های بالا میرسیدند.

اکثر مردم برای ارتقا رتبه‌های خود در موتورهای جست‌وجو و همچنین افزایش بازدید وب‌سایت‌های خود، لینک‌ها را خریداری می­کنند و از آنجایی که دقت زیادی نمی­کنند از سایت هایی که بک لینک های بی­کیفیت و موقت ارائه می­دهند خریداری می­کنند؛ درنتیجه­ی این اتفاقات، الگوریتم پنگوئن راه‌اندازی شد. پس‌ازاین به‌روزرسانی، رتبه آن‌ها نه‌تنها بهبود نیافت، بلکه گوگل صفحات وب مرتبط با این لینک‌های بد را جریمه کرد و حتی برخی از سایت­های متخلف را از لیست نتایج جستجو حذف کرد.

 

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1402 ساعت : 18:4

خرید اشتراک v2rayng
بازدید : 182

خرید اشتراک v2rayng ارزان با کیفیت بالا یکی از اصلی ترین دغدغه های صاحبان مشاغل آنلاین ، تریدرها ، فروشگاه های اینستاگرامی و تلگرامی است.خرید اشتراک v2rayng که به صورت اختصاصی فقط در اختیار شما باشد به راحتی با پیام به پشتیبانی تلگرام با آیدی @v2ray_king2 میسر می شود. برای تهیه ی اکانت اختصاصی v2rayng به پشتیبانی تلگرام پیام بدید.

خرید اشتراک v2rayng اشتراک سرویس v2rayng با کیفیت بسیار عالی رو از آیدی پشتیبانی مجموعه ی v2rayking با ایدی تلگرام v2ray_king2 تهیه کنید. با این وجود امکان داره بعضی از افراد سودجویی کنن و کانال هایی مشابه با این آیدی تلگرام تولید کنن . پس بهتره که آیدی v2ray_king2@ رو در پی وی خودتون وارد کنید و مستقیم وارد پشتیبانی این تیم بشید. همچنین کانال اطلاع رسانی این مجموعه @cofe_vpn می باشد که میتوانید وارد آن شده و از اطلاع رسانی های مختلف استفاده کنید.

خرید اکانت v2rayng برای ایرانسل یکی از اپراتورهای پر استفاده در ایران اپراتور ایرانسل است. اشتراک های v2rayng در ایرانسل در سرویس های تیم v2rayking با پینگ بین 200-300 بسیار سرویس های مناسبی برای گیمرها و تریدرهای عزیز و فعال در این حوزه است. بدون قطعی با پشتیبانی 24 ساعته و 7روز هفته کاملا مشکلات را برطرف می کنند و بهترین تیمی هستند که می توانند کمک کننده ی شما برای ورود به سایت ها و سرویس های متنوع جهانی باشند. اشتراک v2rayng برای ایرانسل با بهترین کیفیت ممکن در دسترس است و می توانید به راحتی با پیام به پشتیبانی @v2ray_king2 درخواست کنید و در کمتر از 2دقیقه اشتراک مورد نظرتون رو دریافت کنید

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 29 خرداد 1402 ساعت : 10:2

کشاورزی زنده
بازدید : 162

در حوزه کشاورزی پایدار https://biokeshavarz.com/ یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید.

وقتی صحبت از نگهداری و مراقبت از درختان پسته می‌شود، کشاورزی زنده انتخاب کود مناسب نقش مهمی ایفا می‌کند. با توجه به گزینه های مختلف در بازار یکی از مهمترین کارهای کشاورزان انتخاب کود مناسب است تا در عین برطرف نمودن نیازهای درخت مقرون به صرفه نیز باشد.در حوزه کشاورزی پایدار، یک محصول گام های مهمی برداشته است و رویکرد ما به کشاورزی و باغداری را متحول کرده است. این محصول چیزی نیست جز کود ماهی مایع بیو اگری! این کود به یک موضوع داغ در بخش کشاورزی تبدیل شده است.

در این مقاله، مزایا، کاربردها و کاربردهای کود ماهی مایع هیدرولیز و اینکه چگونه می تواند به شما در دستیابی به گیاهان سالم تر و پربارتر کمک کند را بررسی خواهیم کرد. چه باغبان باشید، چه کشاورز، یا صرفاً به شیوه های باغبانی پایدار علاقه مند هستید، کود ماهی مایع هیدرولیز شده ابزار ارزشمندی است که می توانید در زرادخانه باغبانی خود داشته باشید.

6 کود ماهی مایع ارگانیک کود ماهی مایع یک محلول غنی از مواد مغذی است که از فرآیند تجزیه ضایعات ماهی، استخوان‌ها و… به دست می آید. این کود صد در صد ارگانیک است؛ چرا که از طبیعت ساخته می‌شود. استفاده از این کود یک چرخه کاملا طبیعی است. کشاورزانی که از کود ماهی استفاده می‌کنند نه تنها به طبیعت آسیبی وارد نمی‌کنند بلکه به چرخه طبیعت کمک می‌کنند.

آیا کود ماهی مایع برای مرکبات مفید است؟ + 5 اقدام اساسی هنگامی که صحبت از کشت مرکبات مانند پرتقال، لیمو و نارنگی در ایران می‌شود، اطمینان از رشد مطلوب از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از راه‌های موثر برای افزایش سلامت و بهره‌وری درختان مرکبات استفاده از کود ماهی مایع است. در این مقاله، به فواید و کاربرد کود ماهی مایع برای مرکبات می پردازیم. با درک علم پشت این کود آلی و تاثیر کلی آن بر درختان مرکبات، می‌توانید شیوه کشاورزی خود را بهینه کنید و به نتایج مناسب‌تری دست پیدا کنید.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت : 23:13

فروش لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست
بازدید : 178

آشنایی با لوازم جانبی دزدگیر اماکن

 آشنایی با لوازم جانبی دزدگیر اماکن شما برای اینکه بخواهید یک دزدگیر برای مکان خود خریداری کنید، باید بدانید چه لوازم جانبی نیز نیاز است برای آن تهیه کنید. تا بتوانید یک برآورد هزینه‌ای داشته باشید. به گزارش ایسنا به نقل از شرکت فایروال، با ما همراه باشید تا  در ادامه راجع به انواع لوازم جانبی دزدگیر صحبت کنیم. البته لازم به ذکر است که هر مکان نیاز به لوازم جانبی‌های خاصی دارد.  چند مثال می توانیم برای شما بزنیم: به فرض مثال: خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن بستگی به شرایطی دارید، اگر منزل شما آپارتمانی باشد و شما در همکف باشید سارقین بهتر به خانه شما ورود می‌کنند پس نیاز است که یا پنجره‌های خود را به حفاظ مجهز کنید و یا روی پنجره یک سنسور مگنت وصل کنیم، همچنین بالکن نیز محل خوبی برای ورود دزد است پس باید این قسمت را نیز مجهز به یک سنسور (چشمی، مگنت) کرد.

 اما در صورتی که شما در طبقات بالاتر از آپارتمان هستید خطر کمتری شما را تهدید می‌کند و با نصب کردن یک چشمی و... می‌توانید از محیط محافظت کنید. مثال دیگر: نصب دزدگیر در مغازه، معمولا مغازه‌ها همکف قرار دارند. اگر مغازه دارای درب فلزی هست پیشنهاد فایروال نصب مگنت روی آن بوده، اما صرفا داشتن یک چشمی و سنسور دود نیاز آن مغازه را برطرف می‌کند. چرا باید دزدگیر اماکن نصب کنیم؟ یک زمانی می‌رسد که شما داخل خانه لوازم ارزشمندی دارید و دوست ندارید کسی به این لوازم دست بزنند، وقتی خانه هستید کسی رفت و آمدی به خانه شما ندارد، اما زمانی که نیستید آیا می‌دانید در داخل منزل چه می‌گذرد، امکان ورود سارقین وجود دارد. بیاید به فکر پیشگیری از احتمال وقوع این حادثه داشته باشیم، چون بعضی افراد بعد از افتادن به خطر یاد پیشگیری از موضوع می‌افتد. در صورتی که در قدیم می‌گفتند پیشگیری بهتر از درمان هست. پس شما نیز بیاید یک قدم جلوتر از سارقین باشید.

لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست

لوازم جانبی‌هایی که معمولا برای یک مکان نصب می کنند اعم از: سنسور حرکتی یا چشمی: این سنسور با داشتن لنزهای مخصوص، حرکت را تشخیص می‌دهند، خیلی از افراد نیز آن را با نام دتکتور حرکتی می‌شناسند. روی این سنسور چراغی وجود دارد که در صورت فعال بودن دزدگیر با تشخیص حرکتی پالسی را به دزدگیر فرستاده و هم زمان آژیر به صدا در می‌آید. لازم به ذکر است که برای کار کردن این چشمی حتما باید دزدگیر فعال باشد. بعضی از افراد از جلوی چشمی رد شده و متوجه روشن شدن چراغ قرمز می‌شوند و احساس می‌کنند که دزدگیر فعال شده، اما وقتی شما از جلوی این سنسور رد می‌شوید آژیر به صدا در می‌آید، صرفا روشن شدن چراغ مبنی بر فعال بودن آن نیست.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت : 17:1

خرید راحت لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالا بست
بازدید : 198

 دزدگیر خوب بازار کدام است؟ یکی از بهترین برندهای دزگیر که الان در بازار موجود بوده و خواهان زیادی دارد، دزدگیرهای فایروال بوده آن هم مدل f10 آن. مزیتی که این مدل از دزدگیر با دیگر دزدگیرهای فایروال دارد داشتن رله‌های خروجی بوده که کار افراد را خیلی راحت می‌کند. در واقع باید گفت کار خانم‌های خانه را راحت می‌کند. زیرا این رله‌ها به لامپ، ماشین لباسشویی، درب پارکینگ و هر آنچه که برقی باشد متصل شده و در صورت خروج از منزل و یاد آوردن بالا بودن درب پارکینگ، می‌توانید با یک کلیک درب پارکینگ را پایین بیاورید. ویا لامپ‌ها را خاموش کنید.

تجهیزات و لوازم جانبی دزدگیر اماکن کالابست

دزدگیر اماکن چیست و چگونه عمل می کند؟ اجزای دزدگیر اماکن ، لوازم جانبی دزدگیر اماکن ، دزدگیر اماکن از چه تجهیزاتی تشکیل شده؟ دزدگیر اماکن یک سیستم الکترونیکی برای تامین امنیت منزل شما می باشد. این سیستم از یک دستگاه مرکزی و تعدادی سنسور تشکل می شود. زمانی که هریک از سنسورها خطری را تشخیص دهند آژیر دستگاه فعال شده سپس به شما پیامک ارسال می شود و تماس تلفنی برقرار می شود. مهم ترین وظیفه دزدگیر اماکن اطلاع رسانی می باشد. زمانی که اتفاقی در منزل یا محل کار شما می افتد دزدگیر وظیفه دارد با شما تماس بگیرد و شما را از خطر اتفاق افتاده با خبر سازد. در نتیجه باید در کم ترین زمان از آن با خبر شوید دزدگیر اماکن یکی از روش های زیر را برای ارتباط با شما را استفاده می کند: دستگاه تماس‌گیرنده یا تلفن کننده این دستگاه همان‌طور که از اسمش بر می‌آید برای این منظور طراحی شده است که در مواقع لزوم کاربر را از بروز مشکل و یا خطر پیش‌آمده، با یک تماس مطلع نماید.

 با این ساز وکار ساده که کاربر یک شماره را برای این دستگاه از پیش تعریف و تعیین می‌نماید و دستگاه در هنگام نیاز با برقراری تماس، کاربر را مطلع می‌سازد. این تماس در واقع از یک شماره تلفن ثابت انجام‌پذیر است. شکل اطلاع‌ رسانی این دستگاه هم می‌تواند به صورت آژیر و‌ یا یک پیام صوتی تعریف شود که بستگی به سلیقه کاربر و مقتضیات ساختمان دارد. همچنین این امکان وجود دارد که نوعی از دستگاه تماس‌گیرنده را انتخاب نمایید که قابلیت استفاده از سیم‌کارت را نیز دارا باشد. بنابراین دزدگیر اماکن می‌تواند علاوه بر خط ثابت ذکر شده، یک سیم‌ کارت را نیز به داده‌های خود اضافه نماید. البته این آپشن تا حدودی قیمت دزدگیر منزل خریداری شده را بالاتر خواهد برد. اما توجه به این نکته ضروری است که در صورت خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن، امکان دریافت پیام‌های بیش‌تر و کامل‌تری برای کاربر وجود خواهد داشت.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت : 10:45

خرید بهترین لوازم جانبی دزدگیر اماکن
بازدید : 153

دیگر لوازم جانبی دزدگیر اماکن تا اینجا به معرفی برخی از مهم‌ترین لوازم جانبی دزدگیر منزل پرداختیم. برخلاف تصور عموم این لوازم جانبی تنها به گزینه‌های نام برده محدود نمی‌شود. از دیگر لوازم جانبی دزدگیر ساختمان که بسیار کاربردی هستند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، می‌توان به گزینه‌های زیر اشاره کرد: فلاشر مخصوص دزدگیر تلفن کننده بی‌سیم آنتن جی اس ام پدال اعلام سرقت پنل مرکزی دتکتور مخصوص دود ریپیتر یا افزایش دهنده برد سیگنال ریموت اعلام سرقت سنسور شکست شیشه و سنسور مخصوص دود شوک سنسورهای بی‌سیم کاورهای آهنی محافظتی مگنت پایه سنسور شوک سنج و سنسور تشخیص حرکت جعبه ضد آب و قاب آژیر دکمه شاسی بی‌سیم سیرن آتش نشانی فلاشردار لوازم و تجهیزات نام برده هر کدام برای انجام وظیفه خاصی طراحی و ساخته شده است به همین دلیل شاهد تفاوت در قیمت و کار کرد آن‌ها هستیم. قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن نوسانات بازار باعث می‌شود تا نتوانیم هزینه دقیقی را به عنوان قیمت لوازم جانبی دزدگیر اماکن معرفی کنیم. به همین دلیل ناچاریم به بررسی مهم‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار بر روی این قسمت بپردازیم.

 قیمت خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن با توجه به نوع وسیله، جنس، کیفیت، برند سازنده، ویژگی‌ها و همچنین مجموعه انتخاب شده برای خرید متفاوت است. قطعا شما با ایجاد تغییر در هر یک از این فاکتورها می‌توانید هزینه‌ها را به طور قابل توجهی کاهش یا افزایش دهید. بهترین راه ممکن برای اطلاع یافتن از هزینه‌های لوازم جانبی مخصوص دزدگیر منزل مراجعه به وب سایت های فعال در این زمینه است. با این روش می‌توانید از آخرین قیمت‌ها اطلاع یابید. چگونه می‌توان هزینه خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن را کاهش داد؟ اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که می‌خواهید نسبت به خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن ارزان اقدام کنید، هیچ جای نگرانی نیست.

 شما به راحتی با انتخاب یک مجموعه معتبر که در زمینه فروش این دسته لوازم فعالیت دارد، می‌توانید هزینه‌های خود را به طور قابل توجه‌ای کاهش دهید. کالابست یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌هایی است که با فروش عمده لوازم جانبی دزدگیر اماکن توانسته است نام خود را بر سر زبان‌ها بیاندازد. به همین دلیل است که گفته می‌شود با کمک این مجموعه می‌توان به راحتی هزینه‌های خرید را به طور قابل توجهی کاهش داد. بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن کدام است؟ قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم که بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر منزل کدام است، باید ببینیم چه عواملی باعث می‌شود تا یک مجموعه به عنوان بهترین مرکز در زمینه کاری خود در نظر گرفته شود؟ بنا بر تجربه عمومی اگر یک مجموعه فروشگاهی بتواند بهترین و با کیفیت‌ترین اجناس بازار را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد و همچنین به ارائه خدمات قبل و بعد از فروش بپردازد، به عنوان بهترین فروشگاه در زمینه کاری خود شناخته می‌شود. از آنجایی که کالابست تمامی ویژگی‌های بیان شده را دارد، می‌توان از این مجموعه به عنوان بهترین مرکز برای خرید لوازم جانبی دزدگیر اماکن یاد کرد.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1402 ساعت : 9:42

نصب دوربین مداربسته کالا بست ارزان
بازدید : 179

دوربین مدار بسته یکی از نیازهای واجب امروز اماکن و ساختمان های مسکونی و صنعتی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نسل های جدید دوربین وارد بازار شده اند و منجر به ارتقا سطح کیفی آن شده اند. دوربین های قدیمی با نام آنالوگ شناخته می شدند که روز به روز بهتر شده و در حال حاضر دوربین های AHD از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. دوربین های جدیدتر با نام آی پی یا تحت شبکه شناخته می شوند که دارای کیفیت و فناوری جدیدتری هستند و هرچه می گذرد سهم بیشتری از بازار را نصیب خود می کنند. نصب دوربین مدار بسته AHD دوربین مدار بسته ای اچ دی نسل جدیدتر آنالوگ است که به آن دوربین اچ دی و توربو اچ دی هم می گویند. سیستم این دوربین ها به این صورت است که یک دستگاه ضبط کننده تصاویر دارند که معمولا 4، 8، 16 و 32 کانال می باشند که تعداد کانال بیانگر حداکثر تعداد دوربین است که می توان به آن متصل نمود. از هر دوربین یک کابل آنتن به دستگاه دی وی آر متصل می شود تا تصویر را به آن منتقل نماید.

معمولا برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه تا حدود 100 متر از انواع کابل ها می توان استفاده نمود ولی برای متراژ های بالاتر حتما باید از کابل RG59 با ضخامت و درصد خلوص مس بالا استفاده نمود تا سیستم بدون اشکال کار کند. برای اتصال کابل آنتن (RG59) به دوربین و DVR از فیش BNC استفاده می شود. این فیش ها انواع مختلف پرسی و پیچی را شامل می شوند که استفاده از آنها به سلیقه نصاب مربوط می شود و به لحاظ ویژگی در کیفیت های یکسان تفاوتی ندارند. پس از نصب دوربین ها در مکان مورد نظر و کابل کشی تا دستگاه و اتصال کابل به دوربین و دستگاه می بایست نصب هارد درون دی وی آر انجام شود (باید دقت داشت قسمت زیرین هارد ضربه نخورد چون به شدت آسیب پذیر می باشد) به این صورت که ابتدا هارد را به دستگاه پیچ نموده و سپس کابلهای دیتا و تغذیه را متصل می نماییم. پس از انجام مراحل فوق نیاز به تنظیمات نرم افزاری سیستم دوربین مدار بسته است که کار ساده ای بوده و می توان تصاویر تمام دوربین ها را در یک مانیتور متصل به دی وی ار مشاهده نمود. در مجموع نصب دوربین مدار بسته AHD و آنالوگ کار نسبتا ساده ای است که با کمی مهارت می توان آنرا انجام داد.

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مدار بسته IP به روزترین سیستم نظارت تصویری محسوب می شود که از کیفیت بالای برخوردار بوده و برای مکان هایی که وضوح تصویر بالا و یا فواصل طولانی بین دوربین دستگاه را نیاز دارند استفاده می شود. ضبط و پخش تصاویر در دوربین های ای پی توسط دستگاه NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) انجام می پذیرد. انتقال تصویر از دوربین به ان وی آر برای فواصل کوتاه از کابل های شبکه و برای فواصل طولانی از فیبر نوری یا آنتن استفاده می شود. سیستم نظارتی تحت شبکه به این صورت است که تمام کابلهای دوربین ها به یک سوئیچ شبکه وارد شده و از آن سوئیچ یک کابل به دستگاه NVR متصل می شود و انتقال تصویر تمام دوربین ها به دستگاه صورت می پذیرد. همانطور که مشخص است برای اتصال کابل به سوئیچ از سوکت شبکه استفاده می شود. نصب دوربین مدار بسته IP با توجه به اینکه به مسائل مربوط به شبکه نیز مربوط می شود نیاز به تخصص دارد و حتما باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. نصاب دوربین مدار بسته کار نصب دوربین علاوه بر تخصص به سلیقه و حوصله نیز نیاز دارد. نصاب دوربین باید به کابل کشی و اصول اولیه برق ساختمان تسلط نسبی داشته و همچنین با تنظیمات نرم افزاری دستگاه های ضبط تصویر دوربین آشنا باشد و مورد دیگر اینکه به نصب و راه اندازی اپلیکیشن های موبایل برای انتقال تصویر روی گوشی نیز مسلط باشد.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت : 23:24

هزینه های نصب دوربین مداربسته
بازدید : 164

برآورد هزینه برای بررسی قیمت دوربین مدار بسته

 قیمت دوربین مدار بسته و همچنین هزینه نصب دوربین مداربسته اولین مواردی هستند که پیش از اقدام برای خرید دوربین مداربسته بهتر است آنها را مورد بررسی قرار دهید؛ تا در نهایت طبق بودجه ای که دارید از میان تنوع بسیار این کالا، مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید. شاید برند ها مدل مشابهی با هزینه های متفاوت داشته باشند و شما با تحقیق می توانید مناسب ترین دوربین مدار بسته برای خود را بیابید. تا حد امکان سعی کنید گارانتی را نیز در نظر بگیرید و دوربین مداربسته را با اطمینان کامل خریداری فرمایید. عواملی مانند: لنز، فناوری های دوربین مدار بسته، جنس بدنه و حتی محل نصب در قیمت دوربین مدار بسته تاثیرگذارند. قبل از خرید دوربین مدار بسته و نصب دوربین مدار بسته درمورد قیمت دوربین مداربسته تحقیق کنید. در واقع قیمت دوربین مدار بسته اصل را می توانید از سایت اصلی تولید کننده آن یا از نمایندگی های معتبر آن دریافت کنید تا جنس گران یا تقلبی خریداری نفرمایید.

کالا بست عرضه کننده بهترین برند های دوربین مدار بسته است و شما می توانید  برای گرفتن مشاوره در رابطه با خرید دوربین مدار بسته یا نصب دوربین مداربسته با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.بهترین دوربین مدار بسته کدام برند است؟ این روز ها برند های مختلف دوربین مدار بسته در بازار موجود است؛ اما ما کدام را انتخاب کنیم؟ برند های هایک ویژن، داهوا، شیائومی، و آیمو جزو برند های معروف و پر فروش هستند. برند های دوربین مداربسته سامسونگ، ال جی و پاناسونیک هم جزو محصولات با کیفیت موجود در بازار هستند؛ اما دارای قیمت بالاتری نسبت به برند های یاد شده هستند. محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت طبیعتا با یکدیگر تفاوت های زیادی در عملکرد دارند و با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهند، قیمت دوربین مداربسته نیز متغیر خواهد بود.

 برای اینکه بتوانید یک خرید دوربین مداربسته هوشمندانه داشته باشید بهتر است در ابتدا نیاز و اولویت خود را از خرید دوربین مدار بسته مورد بررسی قرار دهید تا در نهایت بتوانید مناسب ترین محصول را برای رفع نیاز خود انتخاب و تهیه کنید. البته افراد ممکن است با توجه به نیازشان از دوربین، دوربین های متفاوتی را تهیه کنند.

 به عنوان مثال اگر قصد محافظت از خودروی خود را دارید باید برای خرید دوربین خودرو اقدام کنید. به عنوان مثال اگر ثبت تصاویر در طول مدت شب برای شما اهمیت بسیاری دارد، بهتر است دوربین هایی را که امکان ثبت تصاویر تمام رنگی در طول شب دارند را تهیه کنید و از خرید دوربین مداربسته IR که تصاویر شب را به صورت سیاه و سفید ثبت می کند، خودداری کنید. در ادامه به بررسی بارز ترین ویژگی های محصولات شرکت های سازنده‌ی متفاوت تجهیزات امنیتی می پردازیم تا بتوانید خرید درستی را داشته باشید.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت : 22:55

روش نصب دوربین مداربسته
بازدید : 156

دوربین مدار بسته یکی از نیازهای واجب امروز اماکن و ساختمان های مسکونی و صنعتی می باشد. با پیشرفت تکنولوژی نسل های جدید دوربین وارد بازار شده اند و منجر به ارتقا سطح کیفی آن شده اند. دوربین های قدیمی با نام آنالوگ شناخته می شدند که روز به روز بهتر شده و در حال حاضر دوربین های AHD از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. دوربین های جدیدتر با نام آی پی یا تحت شبکه شناخته می شوند که دارای کیفیت و فناوری جدیدتری هستند و هرچه می گذرد سهم بیشتری از بازار را نصیب خود می کنند. نصب دوربین مدار بسته AHD دوربین مدار بسته ای اچ دی نسل جدیدتر آنالوگ است که به آن دوربین اچ دی و توربو اچ دی هم می گویند. سیستم این دوربین ها به این صورت است که یک دستگاه ضبط کننده تصاویر دارند که معمولا 4، 8، 16 و 32 کانال می باشند که تعداد کانال بیانگر حداکثر تعداد دوربین است که می توان به آن متصل نمود. از هر دوربین یک کابل آنتن به دستگاه دی وی آر متصل می شود تا تصویر را به آن منتقل نماید.

معمولا برای انتقال تصویر دوربین به دستگاه تا حدود 100 متر از انواع کابل ها می توان استفاده نمود ولی برای متراژ های بالاتر حتما باید از کابل RG59 با ضخامت و درصد خلوص مس بالا استفاده نمود تا سیستم بدون اشکال کار کند. برای اتصال کابل آنتن (RG59) به دوربین و DVR از فیش BNC استفاده می شود. این فیش ها انواع مختلف پرسی و پیچی را شامل می شوند که استفاده از آنها به سلیقه نصاب مربوط می شود و به لحاظ ویژگی در کیفیت های یکسان تفاوتی ندارند. پس از نصب دوربین ها در مکان مورد نظر و کابل کشی تا دستگاه و اتصال کابل به دوربین و دستگاه می بایست نصب هارد درون دی وی آر انجام شود (باید دقت داشت قسمت زیرین هارد ضربه نخورد چون به شدت آسیب پذیر می باشد) به این صورت که ابتدا هارد را به دستگاه پیچ نموده و سپس کابلهای دیتا و تغذیه را متصل می نماییم. پس از انجام مراحل فوق نیاز به تنظیمات نرم افزاری سیستم دوربین مدار بسته است که کار ساده ای بوده و می توان تصاویر تمام دوربین ها را در یک مانیتور متصل به دی وی ار مشاهده نمود. در مجموع نصب دوربین مدار بسته AHD و آنالوگ کار نسبتا ساده ای است که با کمی مهارت می توان آنرا انجام داد.

نصب دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مدار بسته IP به روزترین سیستم نظارت تصویری محسوب می شود که از کیفیت بالای برخوردار بوده و برای مکان هایی که وضوح تصویر بالا و یا فواصل طولانی بین دوربین دستگاه را نیاز دارند استفاده می شود. ضبط و پخش تصاویر در دوربین های ای پی توسط دستگاه NVR (NETWORK VIDEO RECORDER) انجام می پذیرد. انتقال تصویر از دوربین به ان وی آر برای فواصل کوتاه از کابل های شبکه و برای فواصل طولانی از فیبر نوری یا آنتن استفاده می شود. سیستم نظارتی تحت شبکه به این صورت است که تمام کابلهای دوربین ها به یک سوئیچ شبکه وارد شده و از آن سوئیچ یک کابل به دستگاه NVR متصل می شود و انتقال تصویر تمام دوربین ها به دستگاه صورت می پذیرد. همانطور که مشخص است برای اتصال کابل به سوئیچ از سوکت شبکه استفاده می شود. نصب دوربین مدار بسته IP با توجه به اینکه به مسائل مربوط به شبکه نیز مربوط می شود نیاز به تخصص دارد و حتما باید توسط تکنسین های مجرب انجام شود. نصاب دوربین مدار بسته کار نصب دوربین علاوه بر تخصص به سلیقه و حوصله نیز نیاز دارد. نصاب دوربین باید به کابل کشی و اصول اولیه برق ساختمان تسلط نسبی داشته و همچنین با تنظیمات نرم افزاری دستگاه های ضبط تصویر دوربین آشنا باشد و مورد دیگر اینکه به نصب و راه اندازی اپلیکیشن های موبایل برای انتقال تصویر روی گوشی نیز مسلط باشد.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 24 خرداد 1402 ساعت : 22:9
صفحات سایت
تعداد صفحات : 31
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید