دیوونه ها

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

بهترین مناطق تهران برای زندگی - آس چارتر
بازدید : 400

 

آیا قصد سفر با هواپیما مشهد به تهران را دارید؟ بهترین محله ها برای اقامت در تهران را بشناسید!
تهران که در دامنه رشته کوه البرز قرار دارد، پایتخت پهناور ایران است. با تقریباً 9 میلیون نفر جمعیت و 15 میلیون نفر در کلان شهر خود - جمعیت در 200 سال تاریخ 40 برابر شده است - توسعه اقتصادی و فرهنگی تهران در حال رونق است. تهران با وجود آلودگی های ناشی از شهرنشینی سریع، شهری جذاب است که از شمال به جنوب تقسیم شده است. با رشته کوه عظیمی که از شمال با شهر و از شرق با پارک های ملی هم مرز است، گسترش سریع آن نابرابر بوده و شهر در همه جهات پراکنده شده است. پایتخت ایران دارای میراث فرهنگی چشمگیر، همراه با بسیاری از موزه ها و بناهای تاریخی، و همچنین رستوران های عالی است.

ایران از زمان امپراتوری های مختلف ایران، یک قدرت فرهنگی و تاریخی بوده است و ریشه در تاریخ باستانی بین النهرین دارد و در یک نقطه از قاهره تا استانبول تا غرب و تا دهلی نو امروزی در شرق امتداد دارد. امروز تهران یک شهر جهانی است که به گرمی و صمیمیت مردم شهرت دارد. با تغییر در رژیم سیاسی و فرهنگ آن، می‌توانید تضاد بین بخش‌های غربی‌تر و بخش‌هایی را که به شیوه‌ای متفاوت مدرن شده‌اند، مشاهده کنید. این شهر به 112 منطقه تقسیم شده است که ما تنها بخش کوچکی از آن را معرفی می کنیم: بهترین مکان ها برای اقامت در تهران را کشف کنید.
محله‌های مرکز شهر عمدتاً در مناطق 10، 11، 12 و 17 یافت می‌شوند. اگرچه فضاهای متفاوتی را ارائه می‌دهند، اما همگی مکان‌های عالی برای اقامت در تهران هستند. ما به شما توصیه می‌کنیم در مرکز شهر، مکان‌های دیدنی شهر و زندگی اجتماعی شلوغ، محل اقامت خود را رزرو کنید. کاخ گلستان - یکی از قدیمی ترین بناهای تاریخی شهر تهران که از جایگاه میراث جهانی برخوردار است - و بازار بزرگ تهران را از دست ندهید. در بازار، از این فرصت استفاده کنید و سوغاتی های خود را با چند ریال خریداری کنید - به یاد داشته باشید که چانه زنی یک فعالیت گسترده و بخشی از تجربه بازار است. از مسجد امام خمینی (ره) دور بزنید و مناره پامنار را تحسین کنید.

در شمال پارک شهر، زمانی را به بازدید از موزه ملی ایران اختصاص دهید، یک موزه باستان‌شناسی پیش از اسلام که تعداد بی‌شماری از آثار باستانی، از جمله سفال‌ها، کتاب‌ها یا آثار باستانی ایران باستان را در خود جای داده و منظره‌ای زیبا از میراث ایرانی را ارائه می‌دهد. حتی در شمال پارک لاله، موزه فرش ایران ارزش دیدن دارد. دارای طیف گسترده ای از قالی های ایرانی معروف جهان از قرن هجدهم تا امروز و بیش از 7000 جلد کتاب است.

اگر به هنر باستانی علاقه خاصی دارید، از موزه ظروف و سرامیک ایران – موزه آبگینه – محل نگهداری سفال های قرن چهارم قبل از میلاد دیدن کنید. شیرینی های شرقی را در کنار چای عالی میل کنید و ذائقه خود را با غذاهای لذیذ ایرانی (سیخ بره و مرغ، برنج و همچنین عصبان و خورش فسنجان) میل کنید. اگر می خواهید قلب تپنده تاریخی پایتخت را تجربه کنید، مرکز شهر را برای اقامت در تهران انتخاب کنید.

الاهیه و به ویژه تجریش از مناطق پرطرفدار تهران هستند. این دو منطقه مرفه که در یکی از قدیمی‌ترین نقاط شهر واقع شده‌اند، به دلیل سطح پایین آلودگی، قشر بالای جامعه - دیپلمات‌ها، مهاجران، هنرمندان و غیره را به خود جذب می‌کنند. در واقع، به لطف موقعیت شمالی آن، در دامنه کوه ها، هوا تنفس پذیرتر است و ممکن است در عصر از نسیم مطبوعی لذت ببرید. علاوه بر این، این منطقه دارای دو مکان مهم گردشگری است: بازار قدیمی و مقبره امام زاده صالح. میدان تجریش یکی از پر جنب و جوش ترین میدان های تهران است. مکانی دلپذیر برای اقامت در تهران، به دور از هیاهوی مرکز آلوده. با این حال، با جامعه مهاجران و مکان های توریستی، می تواند کمی گران شود، به خصوص اگر به رستوران های خارجی زیادی سر بزنید. توصیه می کنیم برای قیمت های جالب تر به غذاهای محلی (نفیس) پایبند باشید و از غذاهای با کیفیت لذت ببرید. در شمال، از این فرصت استفاده کنید و از کاخ سعد آباد دیدن کنید، گروهی از کاخ‌هایی که توسط قاجاریه و پهلوی ساخته شده‌اند و نگاهی به فرهنگ ایران به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 17 ارديبهشت 1401 ساعت : 13:21

معرفی سایت دانلود فیلم خارجی
بازدید : 393

معرفی سایت دانلود فیلم خارجی

سینمای پست کلاسیک تغییر روش های داستان سرایی در هالیوود جدید است. استدلال شده است که رویکردهای جدید درام و شخصیت‌پردازی بر اساس انتظارات مخاطب در دوره کلاسیک بازی می‌کنند: ممکن است زمان‌شناسی به هم ریخته شود، خطوط داستانی ممکن است دارای «پایان‌های پیچ‌خورده» باشند، و خطوط بین آنتاگونیست و قهرمان ممکن است مبهم باشد. ریشه های داستان سرایی پسا کلاسیک را می توان در فیلم نوآر، در شورشی بدون علت (1955) و در روانی که خط داستانی درهم شکسته هیچکاک را مشاهده کرد.

 

هالیوود جدید ظهور نسل جدیدی از کارگردانان آموزش دیده در مدرسه فیلم است که تکنیک های توسعه یافته در اروپا در دهه 1960 را در نتیجه موج نو فرانسه پس از انقلاب آمریکا جذب کرده بودند. فیلم بانی و کلاید در سال 1967 آغازی بر بازگشت دوباره سینمای آمریکا بود، زیرا نسل جدیدی از فیلم‌ها پس از آن در باکس آفیس نیز موفقیت کسب کردند.فیلمسازانی مانند فرانسیس فورد کاپولا، استیون اسپیلبرگ، جورج لوکاس، برایان دی پالما، استنلی کوبریک، مارتین اسکورسیزی، رومن پولانسکی و ویلیام فریدکین آمدند تا فیلم‌هایی را تولید کنند که به تاریخ فیلم ادای احترام می‌کردند و بر اساس ژانرها و تکنیک‌های موجود توسعه می‌یافتند.

دانلود فیلم خارجی پدر خوانده ساخته ی فرانسیس فورد کاپولا به صورت رایگان }

با انتشار فیلم آبی اندی وارهول در سال 1969، پدیده فیلم‌های اروتیک بزرگسالان که به طور عمومی توسط افراد مشهور (مانند جانی کارسون و باب هوپ) مورد بحث قرار می‌گیرد،  و توسط منتقدان (مانند راجر ایبرت) جدی گرفته می‌شود،  افتتاح شد. تحولی که توسط رالف بلومنتال از نیویورک تایمز به عنوان «شیک پورنو» و بعدها به عنوان عصر طلایی پورن شناخته شد، برای اولین بار در فرهنگ مدرن آمریکایی آغاز شد. به گفته تونی بنتلی، نویسنده برنده جایزه، فیلم رادلی متزگر در سال 1976، The Opening of Misty Beethoven، بر اساس نمایشنامه پیگمالیون اثر جورج برنارد شاو (و مشتق آن، بانوی زیبای من)، و به دلیل دستیابی به یک سطح اصلی در خط داستانی و دکور،  "جواهر تاج" این "عصر طلایی" در نظر گرفته شده است.

 

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 ساعت : 1:5

چرا طراحی لوگو شرکت خوب مهم است؟
بازدید : 392

حتی اگر نام های تجاری در طراحی آنها ادغام نشده باشد، حدس می زنم حداقل 99.99٪ از مردم روی کره زمین می توانند برندی را که هر کدام نشان می دهد، تشخیص دهند و نام ببرند. اما، هی، اگر شناخت جهانی و تسلط بر جهان در صنعت شما به اندازه کافی برای شما خوب نیست، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد:

یک لوگو مهم است زیرا:

1. هویت شما را آشکار می کند
آن وسترن های قدیمی را به خاطر دارید که در آن گاوچران ها گاوها را علامت گذاری می کردند؟ آنها این کار را به نشانه مالکیت انجام دادند. طراحی لوگو شرکت شما باید همین کار را انجام دهد (منهای درد یک اتوی قرمز داغ). لوگوی شما که بر روی محصولات، کارت ویزیت و وب سایت شما حک شده است، مالکیت را به شما نشان می دهد. می تواند به جهانیان/مشتریان بالقوه بگوید که شما چه کسی هستید، چه نوع محصول یا خدماتی را می فروشید، یا چه سودی را به مصرف کنندگان ارائه می دهید.

لوگوی ماست منجمد Swirl شکی در مورد محصولی که شرکت می‌فروشد باقی نمی‌گذارد، در حالی که لوگوی Noble Pillow نام سلطنتی شرکت را بازی می‌کند و نشان می‌دهد که این برند بالش برای خانواده‌های سلطنتی مناسب است. جغد در پنجره جعبه کتاب ذهن‌های کوچک که معمولاً نماد خرد است، به نفع مصرف‌کننده، یعنی بچه‌های باهوش صحبت می‌کند.

2. از مشتریان جدید دعوت می کند تا شما را بشناسند
ما در دنیای تک رنگ زندگی نمی کنیم. مردم به سمت طرح و رنگ جالب کشیده می شوند. لوگویی که بسته شما را مشخص می‌کند یا ویترین فروشگاه شما را زینت می‌دهد باید به گونه‌ای طراحی شود که علاقه و کنجکاوی مشتریان بالقوه شما را برانگیزد و آنها را ترغیب کند که حداقل نگاه کنند و امیدوارم محصول شما را خریداری کنند.

رستوران Forager’s Table، که در غذاهای مزرعه به میز تخصص دارد، با لوگویی که سبکی ارگانیک دارد، غذاخوران را به محل کار خود می کشاند. آنها می توانند این لوگو را در تابلوها، منوها و وب سایت خود ارائه دهند تا مشتریان گرسنه ای را که در جستجوی این تجربه غذایی خاص هستند، جذب کنند.


آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه لوگوی عالی برای برند خود ایجاد کنید؟ کتاب الکترونیکی لوگوی رایگان را دریافت کنید!
ایمیل خود را وارد کنید تا کتاب الکترونیکی را همراه با نکات خلاقانه، گرایش‌ها، منابع و تبلیغات گاه به گاه (که می‌توانید در هر زمان از آن انصراف دهید) دریافت کنید.


لوگوی این خط از لوازم آرایشی مراقبت از پوست کاملاً مزایای محصول را نشان می دهد - تازه، ملایم، طبیعی، سالم. سادگی موثر مثل این باعث می شود که بخواهم آن را از قفسه بیرون بکشم و در سبد خریدم بگذارم.

3. شما را از رقبا متمایز می کند
نمادهای خاصی وجود دارند که به نمایندگی از صنایع یا محصولات خاص می آیند. به عنوان مثال، چند مکان پیتزا با لوگویی دیده اید که یک سرآشپز ایتالیایی سبیل دار با کلاه سفید بلند و پوزخندی گشاد دارد؟ شاید در دست داشتن یک پیتزای بسیار بزرگ؟ یک لوگوی خوب نشان دهنده شخصیت شماست، اما همچنین باید شما را از بقیه متمایز کند. یک لوگوی خوب باید جرات متفاوت بودن را داشته باشد.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 1:0

بهترین دکتر پروتز لب در اصفهان
بازدید : 370

بزرگ کردن لب که پروتز لب نیز نامیده می شود. در بین خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. تزریق ژل لب یکی از روش های برجسته سازی لب است که نسبت به روش های دیگر آسان تر است و البته تاثیر موقتی دارد. توسط بهترین دکتر پروتز لب در اصفهان انجام می شود.

داشتن لب های برجسته می تواند نشانه جوانی باشد. با افزایش سن زنان، استروژن پوست کاهش می یابد و لب ها حجم خود را از دست می دهند. روش تزریق ژل لب یکی از روش های کاملا غیر جراحی زیبایی می باشد.

در این روش فیلر یا ژل پوست با سوزن های بسیار نازک به زیر پوست تزریق می شود. پزشکان تاکید می‌کنند که روش‌های بزرگ‌کردن لب بدون خطر نیست و اگر ژل‌های غیراستاندارد به لب تزریق شود یا توسط افراد غیرمتخصص انجام شود، باعث عدم تقارن در لب‌ها می‌شود.

مراحل انجام کار
در ابتدا پزشک متخصص با توجه به مدل تزریق محل تزریق را روی لب مشخص می کند. محل تزریق با ماده ضد عفونی کننده تمیز می شود تا احتمال عفونت پس از تزریق به حداقل برسد. ژل تزریق می کند

برنامه ها یا مزایا
این روش غیر تهاجمی است و نیازی به بستری شدن در بیمارستان بعد از جراحی ندارد

بدون درد و بی خطر است، همچنین درمان سریعی است و زمان زیادی نمی برد

فرم لب ها را زیبا می کند

بهترین کاندید برای تزریق ژل لب در اصفهان
افرادی که لب های نازکی دارند و عموما از ظاهر خود ناراضی هستند

و همه کسانی که زیبایی را دوست دارند و می خواهند چهره داشته باشند

معایب یا عوارض
اگر تزریق توسط متخصص پوست و در شرایط استریل انجام شود، هیچ عارضه ای نخواهد داشت.

پس از درمان، ممکن است کبودی و قرمزی جزئی در محل تزریق وجود داشته باشد. علائم آلرژیک به ندرت در برخی افراد دیده می شود. انتخاب مرکز و پزشک می تواند عوارض را تا حد زیادی کاهش دهد. در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد کلیه اعمال زیبایی توسط دکتر محمد علیزاده انجام می شود.

فیلم و عکس تزریق ژل لب در اصفهان
عوارض تزریق ژل لب در اصفهان - کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد
هزینه تزریق ژل لب در اصفهان
در عمل تزریق ژل با توجه به میزان ژل مورد نیاز و نقاطی که در آن تزریق می شود محاسبه خواهد شد.

برای دریافت هزینه ها و تخفیف های ویژه کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب و حرفه ای ما تماس بگیرید.

لازم به ذکر است در کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد، مشاوره مو و زیبایی پوست کاملا رایگان می باشد.

مراقبت های قبل از عمل
بهتر است قبل از تزریق به پزشک خود مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب را به دست آورید تا متوجه شوید چه انتظاری دارید.

از آسپرین (هر محصول حاوی اسید استیل سالیسیلیک)، ویتامین E، سیر و جینسینگ خودداری کنید.

الکل و تنباکو نیز اثر درمانی را ضعیف می کند.

مراقبت های بعد از عمل
تا چند روز پس از تزریق در معرض هوای سرد یا گرم (مانند اسکی یا سونا) قرار نگیرید.

به مدت 3 روز از خوردن غذاهای سفت خودداری کنید و از خنده مداوم خودداری کنید.

در چند روز اول احتمال کبودی موضعی بسیار خفیف در محل تزریق وجود دارد.

تا چند ساعت بعد از تزریق غذا نخورید، زیرا ممکن است بی حس شده و لب خود را گاز بگیرید.

اثرات یا نتایج تزریق ژل لب در اصفهان
نتایج به مهارت و دانش انژکتور بستگی دارد. یکی از مهمترین مسائل در تزریق ژل، انتخاب پزشک متخصص در این زمینه است. دکتر محمد علیزاده عزیز کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد کلیه اعمال زیبایی را انجام می دهند.

در صورت تمایل به اطلاع از هزینه ها و تخفیف های روزانه کلینیک بین المللی پوست، مو و زیبایی آراد می توانید با مشاوران و کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید. مشاوره و ارائه خدمات در این کلینیک تخصصی کاملا رایگان می باشد.

دوران نقاهت
در این روش دوره نقاهت وجود ندارد. بلافاصله پس از تزریق می توانید تمام فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید

نویسنده :
تاریخ : جمعه 12 فروردين 1401 ساعت : 18:47

نحوه کالیبره کردن باتری آیفون
بازدید : 384

کالیبره کردن باتری تاثیری در طول عمر آن ندارد. فقط مقیاس درصد را ریست می کند و وقتی باتری گوشی شما 15 درصد نشان می دهد یعنی دقیقا 15 درصد شارژ دارید و بعد از چند ثانیه خاموش نمی شود. اما چگونه باتری را کالیبره کنیم؟

اجازه دهید باتری شما به طور کامل تخلیه شود و تلفن به طور خودکار خاموش شود.
بعد از 5 دقیقه باتری را شارژ کنید.
گوشی باید خاموش باشه (گوشی را دوباره خاموش کنید، حتی اگر روشن شود.)
صبر کنید تا گوشی 100 درصد شارژ شود.
هنگام شارژ گوشی را روشن کنید و درصد شارژ را در حالت روشن ببینید. اگر هنوز 100% کامل نشده است، بگذارید 100% شارژ شود و اکنون می توانید شارژر را جدا کنید.
باتری شما اکنون کالیبره شده است و مقیاس جدیدی با توجه به ظرفیت باقیمانده باتری شما تنظیم شده است.
بهتر است این کار را هر 6 ماه یکبار انجام دهید زیرا باتری معمولاً 2 تا 5 درصد ظرفیت خود را در این مدت از دست می دهد.
کالیبره کردن گوشی خیال شما را در مورد درصد شارژ باقی مانده راحت می کند و مطمئن می شود که درصد باقی مانده کاملا واقعی است.

تنظیمات برنامه های فعالی که انرژی باتری را مصرف می کنند.
برنامه های فعال

در قسمت تنظیمات باتری و در پایین صفحه اپلیکیشن های مصرف کننده باتری گوشی را مشاهده خواهید کرد. می توانید آمار 24 ساعت یا 7 روز گذشته را مشاهده کنید. اگر روی نماد ساعت کلیک کنید، همچنین خواهید دید که هر کدام از این برنامه ها چه مدت از باتری استفاده کرده اند.

برنامه هایی مانند موسیقی، گالری، اس ام اس و تری معمولاً نسبت به فیس بوک، توییتر یا بازی ها باتری کمتری مصرف می کنند زیرا این برنامه ها به صورت پیش فرض روی گوشی نصب می شوند و با مصرف باتری بسیار کمتری طراحی می شوند. البته Safari به عنوان مرورگر پیش فرض همچنان باتری بیشتری مصرف می کند، اما باز هم بستگی به میزان مصرف شما دارد.

اگر متوجه شدید که برخی از برنامه های شما انرژی باتری غیرمنطقی مصرف می کنند، آنها را بهینه سازی کنید. اگر به آنها نیاز ندارید، آنها را غیرفعال کنید یا یک برنامه جایگزین برای آنها پیدا کنید. بسیاری از برنامه های آنلاین نیز دارای نسخه مبتنی بر وب هستند که می تواند جایگزین خوبی برای کم مصرف باشد.

چرا باتری در حالت No Mobile Coverage مصرف می شود؟
وقتی آنتن ندارید و علامت No Cell Coverage را روی گوشی می‌بینید، احتمالاً فکر می‌کنید چون الان آنتن ندارید، باتری کمتری مصرف می‌کنید. اما این اشتباه است. زیرا گوشی برای تماس و پیامک به سیم کارت وابسته است و در صورت قطع آنتن، گوشی سعی می کند در زمان کمتری شبکه های موجود را جستجو کند. بنابراین باتری بیشتری مصرف می کند. حتی اگر به وای فای هم وصل باشید مهم نیست و برای آنتن دهی موبایل در اولویت است.

می توانید مصرف باتری را کمی محدود کنید. زمانی که خارج از شهر هستید و آنتن ندارید، بهتر است قابلیت Airplane Mode را فعال کنید. اما در این صورت تمامی سیگنال های ورودی بسته می شود و تا زمانی که آن را خاموش نکنید هیچ پیامک و تماسی دریافت نخواهید کرد. حتی اگر به نقطه آنتن دهی برسید.

اگر وای فای دارید در حالت هواپیما هم می توانید آن را روشن کنید و مشکلی نیست. برای روشن کردن وای فای، تنظیمات > Wi-Fi > روشن را دنبال کنید.

وقتی کمتر از 20 درصد شارژ دارید، آیفون پیشنهاد می کند که حالت کم مصرف را فعال کنید. وقتی شارژ شما به کمتر از 10 درصد رسید، به طور خودکار به این حالت تغییر می کند. اما می توانید این حالت را در هر زمان و در هر شرایطی فعال کنید، حتی زمانی که شارژ بیشتری دارید (کمتر از 80 درصد) با رفتن به Settings> Battery> Low Power Mode.

اما این ویژگی چه کاری انجام می دهد؟ در مواقع ضروری، زمان بیشتری طول می کشد تا گوشی شما خالی شود. وقتی این حالت را فعال می کنید، نماد باتری در نوار وضعیت زرد می شود. در این حالت موارد زیر غیرفعال می شوند.

ایمیل ها را دریافت کنید یا ایمیل ها را فوراً همگام کنید
سیری
به روز رسانی خودکار پس زمینه برنامه ها
دانلود خودکار و به روز رسانی نرم افزار
تصاویر پس زمینه متحرک
در این حالت زمان قفل خودکار تا 30 ثانیه است و روشنایی صفحه نیز کاهش می یابد. علاوه بر این، گوشی شما در این حالت با سرعت کمتری کار می کند که به معنای مصرف کمتر باتری در CPU و GPU است.

اما تاثیر فعال سازی این ویژگی چیست؟ در یک کلام: زیاد. تحقیقات نشان داده است که می توانید 30 تا 40 درصد بیشتر از گوشی خود استفاده کنید. اگر شک دارید، آن را امتحان کنید. این زمان به شما کمک می کند از محل کارتان وارد مترو شوید و به خانه برسید و آن را شارژ کنید و در این مدت گوشی شما خاموش نمی شود. در همین حال، در حالت کم مصرف، باتری سریعتر شارژ می شود.

سوال بعدی این است که آیا می توان این حالت را همیشه فعال کرد؟ به باتری آسیب نمی رساند؟ در مورد آسیب دیدگی باتری باید گفت که در این حالت باتری با زمان کند تری دشارژ می شود و اتفاقا این دشارژ ملایم برای باتری کاملا ایده آل است و آسیبی به باتری وارد نمی شود. اما باز هم بستگی به نحوه استفاده شما از گوشی دارد. برخی از ویژگی ها محدود است. ممکن است ایمیل دریافت نکنید و ممکن است در اجرای برخی از نرم افزارهای سنگین کند باشید. بیشتر برای مواقع اضطراری خوب است و استفاده مکرر از آن در بین کاربران اپل چندان رایج نیست.

 

https://fonishop.com/product-category/battery/battery-iphone/

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 7 فروردين 1401 ساعت : 9:12

تعداد زیادی از آدمها به پوکر معتاد میشود
بازدید : 395

تعداد زیادی از آدمها به پوکر معتاد میشود چون چند باری خوب بردهاند و دوستدارند دوباره ببرند. پس از تکمیل فرم و زدن دکمه ثبت نام برای ایمیلی که وارد کردید یک پست الکترونیکی از طرف سایت ارسال میشود که باید آنرا تایید نمایید. بـه دستهای دیلر چه در هنگام بُر زدن و چه در هنگام پخش کردن کارت ها با دقت نگاه کنید. پوکر نام بازی تخصصی و گروهی است که با شانس و بلوف زدن فراوان همراه است دراین بازی کسی که بهترین دست را دارد برنده می شود . برخی از بهترین سایت های پوکر با بیت کوین که در میان بازیکنان محبوب هستند: جی جی پوکر (GGPoker)، بتآنلاین (BetOnline)، ایگنشن (Ignition)، کوین پوکر (CoinPoker) و ناتریژن اسپورت (NitrogenSports). سپردهها را با رمزارزهای زیادی جدا از بیت کوین، اتریم، ریپل، لایت کوین و … افراد گاهی اوقات با حواس پرتی خود ، عصبی بودن خود را می پوشانند. Ignition یکی از محبوبترین سایتهای پوکر است که بیت کوین را برای شارژ حساب کاربری از بازیکنان ایالات متحده و استرالیا قبول میکند. در واقع، این سایت پوکر با بیت کوین، تنها ارزی که میپذیرد، بیت کوین است. با وجود اینکه آنها دیر وارد این بازار شدند، اما توانستند از نظر میزان بازدید میان 3 سایت برتر پوکر در جهان راه پیدا کنند. پوکر انواع مختلفی دارد اما محبوب ترین آن تگزاس هولدم است و سپس شاید بتوان گفت پوکر اوماها اما هستند بازی های دیگری همانند رز ،پنج و هفت کارتی،پوکر چینی ، و آناناس که هیچگاه نتوانستند به گرد پای تگزاس هولدم برسند از طرفی هم در کازینو هم در سایت شرط بندی تگزاس هولدم بازی می شو. به دلیل اینکه این کارت ها از دسته کارت های بازی می باشند که کاربرد های شگفت انگیز و زیادی دارند کاربران خیلی درباره تاریخچه آن کنجکاو بوده و علاقه دارند که اولین استفاده های این کارت ها را شناسایی کنند اما متاسفانه تاریخچه دقیق و مستندی از این کارت ها در اختیار نمی باشد زیرا که این کارت ها از زمان ها بسیار قدیمی در حال استفاده می باشند و در قاره های مختلف این کارت ها کاربرد دارند و افراد در بازی ها و سرگرمی ها خود از آن ها استفاده می کنند اما از زمانی که تاریخ هایی در این زمینه به ثبت رسیده است و بر اساس تاریخچه بازی های متوجه شده ایم که این کار ها در ابتدا از قاره آمریکا به اروپا وارد شده و در نهایت به خاورمیانه راه یافته است اما تصویرو یا کاربرد خاصی از اولین استفاده های این کارت ها موجود نمی باشد و به صورت کلی در حال حاضر نیز شکل های مختلفی از این کارت ها طاحی شده است که کاربران از آن ها استفده می کنند. 

افزایش سرعت بازی به دلیل توزیع ورق ها توسط موتورهای کامپیوتر سرور سایت پوکر آنلاین به جای ، فرد دیلر. بعد از توزیع کارت توسط کارتپخشکن، شرط بندی از نفر بعد از بی بی شروع میشود. ساختار تورنومنت ها، تورنومنت روزانه ای که در کازینو ها برگزار میشود بسیار سریع تر از یک تورنومنت نرمال است به دلیل هزینه بر بودن راه اندازی تورنومنت کازینو میخواهد که ان را به سرعت به پایان برساند. خیلی سریع کارتها پخش میشود. این پشتیبانی باید در سریع ترین زمان ممکن به ارباب رجوع پاسخ دهد و مشکلات آن ها را در زمینه ی واریز و برداشت پول برطرف سازد.بهترین سایت بازی پوکر آنلاین که توسط ما معرفی شده دارای پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته در تلگرام و همچنین امکان ارسال تیکت در پنل کاربری میباشد. این سایت که تمام سلیقه ها و تمام کاربران با هر بودجه و سطحی را پوشش می دهد، از پشتیبانی 24 ساعته، درگاه بانکی مستقیم، واریز آنی جوایز و ده ها ویژگی هیجان انگیز دیگر برخوردار می باشد. در سال 2021 دهها سایت در صنعت بازی پوکر با بیت کوین، برای بهترین بودن وارد رقابت شدهاند. پاداش پوکر با بیت کوین: 50٪ پاداش خوشآمدگویی تا 1000 دلار و پاداشهای زیاد دیگر. پاداشهای بالا و انحصاری هنگام بازی پوکر آنلاین با بیت کوین به بازیکنان میدهد. اگنشن 100٪ بونس خوشآمدگویی تا 1000 دلار به کاربران خود ارائه میدهد. برنامه VIP هیجان انگیز: بر خلاف وب سایت پوکراستارز (pokerstars) که اصلیترین رقیب جیجیپوکر است و مزایای بازیکنان قدیمی را در طول چند سال کاهش داد، GGPoker به وفادارترین و قدیمیترین بازیکنان خود به اندازه ارزش واقعی آنها پاداش میدهد. اگر بازیکنی “10٪ rakeback” بدست آورد، به این معنی است که 10٪ از کل پول خود را به عنوان پاداش دریافت میکند. زیاد بودن تعدادهای میز بازی و وجود تنوع های بسیار در آن ها یکی از موارد بسیار مهم در انتخاب سایت پوکر آنلاین با پول حقیقی است. با انجام یکی از این کارها دست ادامه پیدا می کند. پخش کارت های پایان می یابد و کارت های روی میز جمع آوری می شود، اگر یک دست دیگر بخواهند بازی کنند دوباره کارت ها پخش می شود.

سایت های شرط بندی و کازینوهای حضوری معمولا برای استخدام دیلرها از آن امتحاناتی را می گیرند تا میزان دانش آن ها را برای انجام بازی های کازینویی معروف مانند رولت و پوکر بدانند. حال اگر بازیکن D بخواهد مبلغ شرط بندی را 4 دلار افزایش دهد، باید 6 دلار در پات قرار دهد، 2 دلار برای شرط بندی بازیکن B و 4 دلار برای ریز کردن. اگر به بازی های پوکر خیلی علاقه دارید و می خواهید آن ها را بدون رفتن به کازینوها و قمارخانه ها و بدون صرف کردن وقت و هزینه های زیاد انجام دهید می توانید به صورت آنلاین آن ها را بازی کنید. این سه شرط 10 دلاری و 6 دلار بازیکن D و با 1 دلاری که همه بازیکن ها در ابتدا بازی قرار دادهان مجموع پات را شتکیل می دهند که برابر با 42 دلار است. هر بازیکن فقط کارتهای دست خودش را میتواند ببیند و با آن بازی کند. حتی کارت های دست تان نمی تواند از شما یک برنده قطعی بسازد، این بازی یک جنگ تمام عیار با کت و شلوار است. رصد کردن این کار برای سایت های پوکر آنلاین کار آسانی اسـت و اکانت بازیکنان خاطی عموما با موجودی مسدود خواهد شد. کال کردن به این معناست که شما تمام شرط بندی های قبلی را می پذیرید. برای هر کسی که ساکن آمریکا یا AUS نباشد، BetOnline بهترین سایت پوکر آنلاین است که بیت کوین را قبول میکند. ارزهای محدودی را میپذیرد؛ فقط دلار آمریکا و بیت کوین. نیتروژن اسپورتز از زمان راه اندازی یکی از حامیان بیت کوین بوده است. در حالی که همه این وب سایتها به شما اجازه میدهند، تا با بیت کوین پوکر بازی کنید، اما بهترین سایت پوکر با بیت کوین برای شما چه سایتی است؟ تا با خیال راحت در سایت های شرط بندی فعالیت کنید، برای ورود بـه سایت معتبر بازی های کازینویی کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید.

تصمیم GGPoker برای تمرکز بر بازار آسیا در سال 2014 بهترین تصمیمی بود که آنها میتوانستند بگیرند. از سال 2011، سایت شرط بندی اگنشن برای خود شهرت بسیار خوبی ساخته است. جی جی پوکر در سال 2014، مدتها پس از رونق پوکر از سال 2000، کار خود را با شعار با پوکر سرگرم شوید، شروع کرد. این بازی با جذب میلیونها بازیکن به سرعت به یکی از محبوبترین بازیهای آنلاین کازینویی تبدیل شد. ﺑﻌﺪ از ﭘﺎﻳﺎن دور ﺳﻮم ﺷﺮط ﺑﻨﺪی در بازی پوکر ،یک ﻛﺎرت دیگر ﻛﻪ ﻛﺎرت آﺧﺮ اﺳﺖ رو می ﺷﻮد. ﺑﻌﺪ از ﭘﺎﻳﺎن دور دوم ﺷﺮط ﺑﻨﺪی ،یک ﻛﺎرت رو ﻣﻲﺷﻮد. اﻳﻦ ﺳﻪ ﻛﺎرت ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ ﺑﺎزﻳﻜﻨﺎن اﺳﺖ. در ﻧﻮع Limit ﺣﺪاﻛﺜﺮ ﻣﺒﻠﻎ اﻓﺰاﻳﺶ ﻫﻤﺎن ﻳﻚ BB اﺳﺖ و این کار ﺗﺎ ﺣﺪاﻛﺜﺮ 4 دور اﻧﺠﺎم ﭘﺬﻳﺮ اﺳﺖ. در اﻳﻦ دور ﻧﻔﺮ اول ﺑﺮای اﻋﻼمﺷﺮط SB اﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﺮ اﺳﺎس ﮔﺮدش ﻋﻘﺮﺑﻪﻫﺎی ﺳﺎﻋﺖ ﻧﻔﺮات ﺑﻌﺪی ﺑﺎﻳﺪ ﺑﺎزی ﻛﻨﻨﺪ.ﺑﺎز ﻫﻢ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻗﺒﻞ ﻫﺮ ﺑﺎزﻳﻜﻦ ﻣﻲﺗﻮاﻧﺪ Check ﻛﻨﺪ، Raise ﻛﻨﺪ ﻳﺎ در ﭘﺎﺳﺦ ﺑﻪ ﻳﻚ Raise ﺟﺎ زده و Fold ﻛﻨﺪ. ﺑﻪ ﻫﺮ ﻧﻔﺮ 2 ﻛﺎرت داده ﻣﻲﺷﻮد ، در سمت چپ دیلر به ترتیب Small Bling و بعد Big Blind نشسته اند که مقدار شرط Big Blind باید دو برابر شرط Small Bling باشد که البته کمترین شرط روی میز است. وبسایت پوکر آنلاین همواره در تلاش است تا برای کاربران خود محتوا های آموزشی و مفید تولید کند.هدف ما آگاه سازی کاربرانی است که به بازی های آنلاین از جمله پوکر آنلاین علاقه دارند. در این مقاله ابتدا به آموزش بازی تگزاس هولدم می پردازیم و در پایان این متن فیلم آموزشی آن را نیز خواهیم دید. شما در این گزینه کارت های خود را روی میز به پشت انداخته اید و از ادامه بازی انصراف می دهید. داشتن ایده در مورد انچه باید جستجو کنید می تواند تفاوتی در بازی بعدی ایجاد کند پس برای ورود بـه سایت معتبر بازی پوکر کافیست که بر روی لینک سبز رنگ پایین صفحه کلیک فرمایید. سایت های شرط بندی نیز این کار را از روی کازینو ها تقلید کردند. برای خلاصی از تمام متقلب ها شما نیاز دارید تا در یک سایت پوکر معتبر با امنیت بالا بازی کنید، جایی که پشتیبانان حرفه ای دارد و متقلبان را سریعا شناسایی می کنند. این نکته بسیار مهم است که بازیکنان با گفتن کال، ریز و غیره یا مثلا با انجام یک ژست بدون ابهام مانند هل دادن چیت ها به سمت پات یا دور ریختن کارت هایش به صورت واضح و روشن تصمیم خود را نشان دهند.پس از مشخص کردید که تصمیم دارید چه کاری انجام دهید دیگر مجاز به تغییر نظر خودتان نیستید.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1400 ساعت : 14:7

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟
بازدید : 390

مبلمان کلاسیک فرانسوی یکی از بهترین و با کیفیت ترین مبل های عصر حاضر است که معمولا افراد خوش سلیقه آن را انتخاب می کنند. اگر می خواهید بدانید این مبلمان چه ویژگی هایی دارد و چرا اینقدر محبوب است، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. همه ما می دانیم که فرانسه از نظر مد همیشه چند قدم جلوتر از سایر کشورها بوده است. از مهارت در مد و لباس گرفته تا مبلمان و دکوراسیون. اوج شکوه و زیبایی را نیز می توانید در معماری ساختمان های این کشور مشاهده کنید. امروز می خواهیم در مورد مبل کلاسیک فرانسوی بیشتر بدانیم. مبلمانی که در تمام دنیا طرفداران زیادی دارد و طرفداران خاص خود را دارد. برای آشنایی بیشتر با این نوع مبلمان با ما همراه باشید.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟ مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

تاریخ
مبل فرانسوی هم اشرافی است و هم پرطرفدار، در واقع تلفیقی از این دو هنر است که سال هاست تولید می شود و توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین انواع مبلمان پیدا کند. طراحی این نوع مبلمان بسیار شیک و زیبا است. این نوع مبل برای استفاده در خانه هایی که سبک معاصر دارند بسیار مناسب است. این سبک مبلمان کم کم در کشورهای دیگر رواج یافت و وارد بازار شد. بسیاری از تولید کنندگان شروع به تولید مبلمان کلاسیک فرانسوی کردند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

ویژگی های فیزیکی
اگر بخواهیم از ظاهر این مبل به شما بگوییم بارزترین ویژگی پایه های مبل کلاسیک فرانسوی است که دارای انحنای بیرونی است. به مرور زمان بر روی این نوع مبلمان حکاکی هایی انجام شد که آن را پیچیده تر و ظریف تر کرد. البته در نظر داشته باشید که جزئیات و کنده کاری های روی مبل کلاسیک فرانسوی باعث افزایش حجم و وزن آن می شود. مبلمان کلاسیک فرانسوی علاوه بر ظرافت و زیبایی از کیفیت و راحتی بسیار بالایی برخوردار است. می دانید که هر چه مبلمان تمیزتر باشد، قیمت بالاتری دارد. همین امر در مورد مبل های فرانسوی نیز صادق است. منحنی ها و خطوط متقارن بسیار صاف به کار رفته در طراحی مبلمان کلاسیک فرانسوی باعث می شود قیمت مبلمان نسبت به مدل های دیگر بیشتر شود.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

رنگ
استفاده از رنگ های خنثی به خصوص سفید در طراحی مبلمان فرانسوی بسیار رایج است. در واقع رنگ سفید تا حدودی نماد خانه های فرانسوی است و به همین دلیل طراحان فرانسوی بیشتر از رنگ های سفید و رنگ های متنوع دیگر مانند آبی آسمانی، سبز روشن، خاکستری و نقره ای در طراحی های خود استفاده می کنند. آیا تا به حال دقت کرده اید که با دیدن یک خانه فرانسوی چقدر احساس راحتی می کنید؟ درست حدس زدی این حس آرامش به دلیل وجود رنگ های خنثی است. نکته جالب این است که هرگز نمی توانید رنگ های روشن را در این نوع مبلمان مشاهده کنید. در بدترین حالت از سبز، آبی، صورتی، قرمز تیره و طلایی استفاده می شود. طرح و رنگ این مدل از مبلمان کلاسیک فرانسوی تاثیر زیادی در زیباسازی منازل دارد پس در انتخاب رنگ مبل خود دقت کنید.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

پارچه مبلی
معمولا پارچه های به کار رفته در طراحی این مبل از پارچه های کتان و ریون با نقش و نگارهای ظریف و ساده می باشد. البته می توانید از پارچه های لوکس دیگر مانند پارچه های ابریشمی، مخملی و توری نیز روی مبلمان فرانسوی خود استفاده کنید. پارچه به کار رفته بر روی مبلمان کلاسیک فرانسوی بسیار با کیفیت بوده و طرح های منحصر به فردی بر روی آن ها شکل گرفته است. البته این را بدانید که همه این پارچه ها جزو پارچه های گران قیمت هستند، پس اگر مبل فرانسوی برای خود انتخاب می کنید باید برای دکوراسیون سایر قسمت های منزلتان هم هزینه کنید.

همچنین بخوانید : جدیدترین مدل مبل استیل 99; مبلمان شیک و زیبا
مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

چوب
استفاده از بهترین مواد در ساخت مبل کلاسیک فرانسوی از ویژگی های مثبت آن است. یکی از مهمترین موارد در طراحی مبلمان چوب است. در ساخت مبل های فرانسوی معمولا از چوب راش استفاده می شود که از ویژگی های آن استحکام و دوام بالا می باشد. این باعث شده تا بتواند وزن بالایی را تحمل کند. چوب گردو، روسی، افرا و آبنوس از دیگر چوب های مورد استفاده در ساختار مبلمان کلاسیک فرانسوی هستند.

مبلمان کلاسیک فرانسوی چه ویژگی هایی دارد؟

در آخر باید بگویم مبلمان کلاسیک فرانسوی از آن دسته مبلمان هایی هستند که به راحتی می توانید در دکوراسیون های امروزی از آن استفاده کنید و شکوه و زیبایی را به خانه خود ببخشید. مبلمان کلاسیک انواع مختلفی دارد و اگر خانه کوچکی دارید و فکر می کنید این مبلمان برای خانه شما مناسب نیست، در اشتباهید. این مبلمان برای فضاهای کوچک نیز مناسب است. در گذشته حکاکی هایی که روی مبل فرانسوی استفاده می شد بسیار پیچیده بود، اما به مرور زمان این حکاکی ها ساده تر شدند، بنابراین مدل های فشرده و متنوعی وجود دارد. بنابراین حتی اگر یک آپارتمان کوچک دارید، می توانید با خیال راحت یک مبل کلاسیک فرانسوی را انتخاب کنید. از مبلمان کلاسیک فرانسوی در سبک های مدرن استفاده نکنید. سعی نکنید با استفاده از مبلمان فرانسوی در یک اتاق نشیمن مدرن یک سبک ترکیبی ایجاد کنید.

نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت : 19:31

10 چتروم برتر ایرانی و خارجی
بازدید : 415

اگر می‌خواهید به صورت آنلاین دوست جدیدی پیدا کنید، یا فقط می‌خواهید کمی وقت بگذارید، اتاق‌های گفتگوی اینترنتی ممکن است برای شما مناسب باشند. لیست زیر 10 وب سایت برتر اتاق چت را فهرست می کند و شامل برنامه های چت محبوب مانند اسنپ چت، واتساپ، لاین و غیره نمی شود. برای لیستی از بهترین برنامه های چت یا پیام رسانی، لطفاً از صفحه برنامه های چت رایگان ما دیدن کنید.

http://www.tehran21chat.ir/

تهران چت، بهترین چت روم فارسی زبان و ایران می باشد که جز برترین چت روم های دنیا قرار دارد. این چت روم با بازدید روزانه نزدیک 5000 نفر در روز و با 800 نفر آنلاین در هر لحظه توانسته برترین چتروم فارسی در کشور ایران باشد.

محبوب ترین وب سایت های اتاق چت.
www.Chatroulette.com

این سایت دارای برخی از ویژگی های عالی مانند فرمت چت ویدیویی بسیار ساده است. این سایت برای چت آنلاین، چت صوتی و چت ویدیویی بسیار محبوب است. این وب سایت برای نمایش ویدیو و دسترسی به وب کم کاربر از فلش abode استفاده می کند. هیچ نیاز اساسی برای ورود و ثبت نام وجود ندارد. به کاربران امکان می دهد عکس پروفایل خود را آپلود کنند.

www.Chatforfree.org

چت به صورت رایگان اتاق چت آنلاین رایگان با ویژگی وب کم را ارائه می دهد. کاربران می توانند به صورت تصادفی با هر کسی چت کنند. همچنین می توانید با کاربر در طرف دیگر چت تصویری داشته باشید. اتاق های گفتگوی مختلفی مانند مجردها، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، خانم ها، کانادا، اندونزی، اسپانیایی، آفریقا، پرتغال، آلمان و بسیاری موارد دیگر در آن موجود است. همچنین می توانید دوستان خود را به چت تماسی خود اضافه کنید، و موارد دیگر می توانید تصاویر را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

www.Teenchat.com

Teenchat بسیار شبیه به zobe است. شما فقط باید نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کنید. و سپس روی “join room” کلیک کنید و اکنون می توانید چت کنید.

www.Rockchat.net

کاربران باید خود را در راک چت ثبت نام کنند. و پس از ثبت نام می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوند. نکته جالب استفاده از این سایت این است که این سایت روی تلفن همراه شما بسیار سریعتر کار می کند. اتاق های چت موبایلی وجود دارد که در آن ها به صورت آنلاین بدون ثبت نام چت می کنید، اما برای استفاده از ویژگی صندوق ورودی باید ثبت نام کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با کاربران چت خصوصی داشته باشید.

www.Enterchatroom.com

Enterchatroom به شما این امکان را می دهد که با افراد غریبه چت آنلاین رایگان داشته باشید. این سایت دارای اتاق گفتگوی زنده ویدیویی نیز می باشد. از دیگر ویژگی‌های رایگان این سایت می‌توان به تماشای چندین وب‌کم، چت گروهی و خصوصی، قابلیت پیام‌رسانی فوری و پیام‌رسانی ایمیل آفلاین اشاره کرد. شما همچنین می توانید ببینید چه کسی شما را به همراه پروفایل های کاربر همراه با تصاویر مشاهده می کند.

www.Zobe.com

Zobe یکی دیگر از سایت های عالی است که به شما پیشنهاد می کند با غریبه ها چت کنید. و شما حتی نیازی به ثبت نام خود در سایت ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط روی پیوند کلیک کنید و در صفحه اصلی آن کادری را مشاهده می کنید که از شما می خواهد نام خود را وارد کنید. این نام به عنوان نام کاربری در چت روم استفاده می شود و در ادامه سه گزینه را مشاهده می کنید که سن شما را توصیف می کند، بنابراین روی سن خود کلیک کنید و سپس جنسیت خود را انتخاب کنید و وارد چت روم شوید. در اینجا می توانید در اتاق چت چت کنید یا همچنین می توانید چت خصوصی با کاربران داشته باشید.

www.Anicechat.net

این ابزار به شما این امکان را می دهد که با مردم در سراسر جهان چت کنید و دوست پیدا کنید. شما نیازی به ثبت نام خود ندارید مانند سایر سایت ها باید یک نام مستعار وارد کنید و سپس اینتر را فشار دهید.

www.Chat-rooms-online.com

این یک اتاق گفتگوی رایگان دیگر است که نیازی به ثبت نام ندارد. در اینجا می توانید با غریبه ها آشنا شوید و دوست شوید.

فقط چت

Justchat یک سرویس چت رایگان از انگلستان است. برای چت کردن روی آن نیازی به ثبت نام نیست. انجمن های چت، پنل های ایمیل و تابلوهای پیام وجود دارد و همه رایگان و بدون ثبت نام هستند.

اتاق گفتگو ICQ

این سایت دارای تعداد زیادی چت روم است که می توانید با غریبه ها در ارتباط باشید. همچنین بخش عاقلانه کشور برای اتاق گفتگو وجود دارد، بنابراین شما طبق انتخاب خود انتخاب کنید.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 31 آذر 1400 ساعت : 3:34

خرید ماسک حبابی کربن بیوآکوا با تخفیف
بازدید : 419

خرید ماسک حبابی بیوآکوا با تخفیف

ماسک حبابی کربن بیوآکوا در هنگام استفاده به خاطر وجود اکسیژن خود به خودش شروع به ایجاد کف می کند و باعث پاکسازی عمیق منافذ از آلودگی ها و همچنین متعادل کردن چربی پوست می شود. ماسک حبابی بیوآکوا علاوه بر رطوبت رسانی باعث روشن شدن و استحکام پوست نیز می شود. این محصول پرفروش برای پوست های چرب،مختلط و مستعد جوش اثر بخشی بالایی دارد. با توجه به عوامل آلودگی محیطی مختلف مانند آلودگی هوا و تغییرات هورمونی،پوست صورت اکثر مردم،خیلی زود آلودگی ها و باکتری ها را به خود میگیرد و این آلودگی ها وارد منافذ پوست می شود.این عوامل باعث کدر شدن پوست طی زمان میشود،بوجود آمدن جوش های سرسیاه و سر سفید به دلیل همین آلودگی هاست. بنابراین همه ی افراد نیاز به پاکسازی پوست دارند،مخصوصا افرادی که پوستی چرب دارند،بیشتر در معرض جذب این آلودگی ها و ایجاد جوش هستند.

برای پاکسازی پوست از آلودگی هایی که به عمق پوست نفوذ میکنند،می توان از ماسک حبابی بیوآکوا استفاده کرد.

بافت ماسک حبابی

بافت و کاربرد این محصول بسیار منحصر به فرد است ، به همین دلیل در جهان به چنین کالای محبوب تبدیل شده است و حتما کلیپ های آن را در شبکه های اجتماعی مشاهده کرده اید.ماده ی داخل آن قبل از بیرون آمدن از کاسه مثل یک لجن چسبناک است. همراه آن یک کفگیر برای کمک به کاربرد و استفاده بهداشتی از محصول است. با این وجود به دلیل بافت محصول احساس می کنید، استفاده از این محصول با کفگیر کار سختی است و بنابراین پس از چندین بار استفاده ، متوجه خواهید شد که استفاده از انگشتان تمیز آسان تر است.

چرا این ماسک حباب درست میکند؟

این حباب ها به دلیل  کربناسیون اضافه شده به ماسک ایجاد می شود. هدف این کار پاکسازی عمیق منافذ پوست و انتقال گرد و خاک و آلودگی از عمق پوست به سطح آن می باشد. این ماسک برای افرادی که پوست چرب و منافذ مسدود دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

ویژگی های ماسک حبابی کربن بیوآکوا

۱-ماسک خاکستری حباب گازدار ، منافذ را پاک می کندو نیز به تغذیه و جوان سازی پوست کمک می کند .صورت را تمیز و روشن می کند . حالت الاستیک(ارتجاعی) پوست را باز می گرداند . پاک کردن پوست به صورت عمقی و کامل. روشنایی پوست. . اثر مرطوب کننده گل کربنات یک فوم خوب را تولید می کند که پوست را پاک می کند و پوست را صاف می کند. عصاره های گیاهی برای تغذیه پوست و جوان سازی ،
این ماسک حاوی مقدار زیادی مواد مغذی پوست می باشد .
۲.ماسک حبابی پوست پوست شدن پوست صورت را از بین میبرد
۳. پاک کردن پوست. حباب ها دید کلی از ماسک صورت را تغییر داده و خواص پاکسازی ماسک را بهبود می بخشد، و باعث می شود که فرایند پاکسازی خنده دار باشد.
۴. ماسک به آرامی به صورت اعمال می شود

نویسنده :
تاریخ : شنبه 6 آذر 1400 ساعت : 14:32

مزیت استفاده از کرکره برقی
بازدید : 418

مزیت اصلی کرکره برقی این است که امنیت خانه شما را در برابر مزاحمان تامین می کند. آنها برای برداشتن کرکره های امنیتی مشکل خواهند داشت، زیرا کرکره های غلتکی موتوری بسیار نزدیک به در یا پنجره نصب شده اند و بدون تلاش زیاد نمی توان آنها را جدا کرد. آنها علاوه بر اینکه یک بازدارنده فیزیکی عالی هستند، یک بازدارنده بصری درخشان نیز هستند زیرا مزاحمان احتمالی کرکره ها را می بینند و تصمیم می گیرند که تلاش برای ورود به خانه شما ارزش تلاش را ندارد. ما در دسرفا از مسیرهای فلنجی (راهنمای ریل) استفاده می کنیم که در آن مزاحمان هرگز وقتی دریچه در موقعیت بسته قرار می گیرد، پیچ ها را نمی بینند.

این به شما امنیت بیشتری در برابر مزاحمان می دهد زیرا به یک عامل بازدارنده فیزیکی برای مزاحمان تبدیل می شود. کرکره برقی ما از خانه و خانواده شما در برابر تهدیداتی مانند سرقت و خرابکاری محافظت می کند و دسترسی مزاحمان به پنجره ها و درهای شما را دشوار می کند. هنگامی که کرکره در حالت بسته قرار می گیرد، ورود مهاجمان تقریبا غیرممکن است.

امروزه اکثر مردم با این تصور که گرما در تابستان وارد خانه می شود و گرما در زمستان خاموش می شود، پنجره های خود را با پرده و پرده می پوشانند، بدون اینکه بدانند گرما چگونه به پرده ها یا پرده ها و سپس به و از داخل خانه

ما از کرکره برقی پر شده با فوم استفاده می کنیم که مانع از ورود 70 درصد گرما به خانه در روزهای گرم و خروج 60 درصد گرما از خانه در فصل زمستان می شود. این فوم از پلی اورتان ساخته شده است. ما از این کرکره های خارجی فقط ساخت استرالیا استفاده می کنیم، در حالی که سایر شرکت ها کرکره های غلتکی ساخت چین را به عنوان ساخت استرالیا به نمایش می گذارند. با نصب کرکره های پنجره بر روی پنجره ها، خورشید مستقیما به کرکره می تابد نه شیشه پنجره. اگرچه پرده کرکره ای گرم می شود، شکاف بین کرکره و پنجره و با گردش هوا در داخل، گرمای کمتری از کرکره به شیشه پنجره منتقل می شود. شیشه پنجره کمتر گرم می شود و خانه هرگز خیلی گرم نمی شود. به این ترتیب در قبض انرژی صرفه جویی می کنید.

یکی دیگر از مزایای اصلی کرکره های غلتکی این است که از درها و پنجره های شما در برابر آب و هوا محافظت می کنند. در صورت آب و هوای بد مانند تگرگ، فقط کرکره های برقی را ببندید و می توانید با دانستن اینکه این کرکره های غلتکی شاخه ها و سایر زباله ها را منحرف می کنند که می تواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند، احساس امنیت کنید. کرکره های غلتکی ما در هنگام وزش باد تند تند نمی زنند. آنها می توانند به طور قابل توجهی هوای گرم داخل خانه را در طول زمستان حفظ کنند و در تابستان گرم استرالیا از هوای گرم خانه جلوگیری کنند.

کرکره های غلتکی با پلی اورتان تزریق می شوند. کرکره های غلتکی یک دیوار ضخیم از عایق را ارائه می دهند. هنگامی که می‌خواهید دما را کنترل کنید و آن را در سطحی راحت نگه دارید، ویژگی‌های عایق کرکره‌های موتوری ما خانه شما را گرم‌تر یا خنک‌تر نگه می‌دارد و صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی برای جایگزین‌های گرمایشی پرهزینه فراهم می‌کند. کرکره های غلتکی ما در تمام طول سال از طوفان های شدید، باران، تگرگ و موارد مشابه محافظت می کنند. کرکره های غلتکی R Us کرکره های امنیتی معمولاً از آسیب های شدیدی که می تواند به خانه در هوای بد وارد شود جلوگیری می کند. اینها برای مقاومت در برابر بادهای 100 کیلومتر در ساعت یا بیشتر ساخته شده اند و با استانداردهای کیفیت بالا ساخته و نصب می شوند.

منبع: 

https://www.doorfa.ir/%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

 

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت : 16:57
صفحات سایت
تعداد صفحات : 31
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید