10 چتروم برتر ایرانی و خارجی

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

10 چتروم برتر ایرانی و خارجی
بازدید : 411

اگر می‌خواهید به صورت آنلاین دوست جدیدی پیدا کنید، یا فقط می‌خواهید کمی وقت بگذارید، اتاق‌های گفتگوی اینترنتی ممکن است برای شما مناسب باشند. لیست زیر 10 وب سایت برتر اتاق چت را فهرست می کند و شامل برنامه های چت محبوب مانند اسنپ چت، واتساپ، لاین و غیره نمی شود. برای لیستی از بهترین برنامه های چت یا پیام رسانی، لطفاً از صفحه برنامه های چت رایگان ما دیدن کنید.

http://www.tehran21chat.ir/

تهران چت، بهترین چت روم فارسی زبان و ایران می باشد که جز برترین چت روم های دنیا قرار دارد. این چت روم با بازدید روزانه نزدیک 5000 نفر در روز و با 800 نفر آنلاین در هر لحظه توانسته برترین چتروم فارسی در کشور ایران باشد.

محبوب ترین وب سایت های اتاق چت.
www.Chatroulette.com

این سایت دارای برخی از ویژگی های عالی مانند فرمت چت ویدیویی بسیار ساده است. این سایت برای چت آنلاین، چت صوتی و چت ویدیویی بسیار محبوب است. این وب سایت برای نمایش ویدیو و دسترسی به وب کم کاربر از فلش abode استفاده می کند. هیچ نیاز اساسی برای ورود و ثبت نام وجود ندارد. به کاربران امکان می دهد عکس پروفایل خود را آپلود کنند.

www.Chatforfree.org

چت به صورت رایگان اتاق چت آنلاین رایگان با ویژگی وب کم را ارائه می دهد. کاربران می توانند به صورت تصادفی با هر کسی چت کنند. همچنین می توانید با کاربر در طرف دیگر چت تصویری داشته باشید. اتاق های گفتگوی مختلفی مانند مجردها، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، خانم ها، کانادا، اندونزی، اسپانیایی، آفریقا، پرتغال، آلمان و بسیاری موارد دیگر در آن موجود است. همچنین می توانید دوستان خود را به چت تماسی خود اضافه کنید، و موارد دیگر می توانید تصاویر را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

www.Teenchat.com

Teenchat بسیار شبیه به zobe است. شما فقط باید نام کاربری دلخواه خود را انتخاب کنید. و سپس روی “join room” کلیک کنید و اکنون می توانید چت کنید.

www.Rockchat.net

کاربران باید خود را در راک چت ثبت نام کنند. و پس از ثبت نام می توانند با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوند. نکته جالب استفاده از این سایت این است که این سایت روی تلفن همراه شما بسیار سریعتر کار می کند. اتاق های چت موبایلی وجود دارد که در آن ها به صورت آنلاین بدون ثبت نام چت می کنید، اما برای استفاده از ویژگی صندوق ورودی باید ثبت نام کنید. این ویژگی به شما اجازه می دهد تا با کاربران چت خصوصی داشته باشید.

www.Enterchatroom.com

Enterchatroom به شما این امکان را می دهد که با افراد غریبه چت آنلاین رایگان داشته باشید. این سایت دارای اتاق گفتگوی زنده ویدیویی نیز می باشد. از دیگر ویژگی‌های رایگان این سایت می‌توان به تماشای چندین وب‌کم، چت گروهی و خصوصی، قابلیت پیام‌رسانی فوری و پیام‌رسانی ایمیل آفلاین اشاره کرد. شما همچنین می توانید ببینید چه کسی شما را به همراه پروفایل های کاربر همراه با تصاویر مشاهده می کند.

www.Zobe.com

Zobe یکی دیگر از سایت های عالی است که به شما پیشنهاد می کند با غریبه ها چت کنید. و شما حتی نیازی به ثبت نام خود در سایت ندارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط روی پیوند کلیک کنید و در صفحه اصلی آن کادری را مشاهده می کنید که از شما می خواهد نام خود را وارد کنید. این نام به عنوان نام کاربری در چت روم استفاده می شود و در ادامه سه گزینه را مشاهده می کنید که سن شما را توصیف می کند، بنابراین روی سن خود کلیک کنید و سپس جنسیت خود را انتخاب کنید و وارد چت روم شوید. در اینجا می توانید در اتاق چت چت کنید یا همچنین می توانید چت خصوصی با کاربران داشته باشید.

www.Anicechat.net

این ابزار به شما این امکان را می دهد که با مردم در سراسر جهان چت کنید و دوست پیدا کنید. شما نیازی به ثبت نام خود ندارید مانند سایر سایت ها باید یک نام مستعار وارد کنید و سپس اینتر را فشار دهید.

www.Chat-rooms-online.com

این یک اتاق گفتگوی رایگان دیگر است که نیازی به ثبت نام ندارد. در اینجا می توانید با غریبه ها آشنا شوید و دوست شوید.

فقط چت

Justchat یک سرویس چت رایگان از انگلستان است. برای چت کردن روی آن نیازی به ثبت نام نیست. انجمن های چت، پنل های ایمیل و تابلوهای پیام وجود دارد و همه رایگان و بدون ثبت نام هستند.

اتاق گفتگو ICQ

این سایت دارای تعداد زیادی چت روم است که می توانید با غریبه ها در ارتباط باشید. همچنین بخش عاقلانه کشور برای اتاق گفتگو وجود دارد، بنابراین شما طبق انتخاب خود انتخاب کنید.

نویسنده :
تاریخ : پنج شنبه 31 آذر 1400 ساعت : 3:34

خرید ماسک حبابی کربن بیوآکوا با تخفیف
بازدید : 412

خرید ماسک حبابی بیوآکوا با تخفیف

ماسک حبابی کربن بیوآکوا در هنگام استفاده به خاطر وجود اکسیژن خود به خودش شروع به ایجاد کف می کند و باعث پاکسازی عمیق منافذ از آلودگی ها و همچنین متعادل کردن چربی پوست می شود. ماسک حبابی بیوآکوا علاوه بر رطوبت رسانی باعث روشن شدن و استحکام پوست نیز می شود. این محصول پرفروش برای پوست های چرب،مختلط و مستعد جوش اثر بخشی بالایی دارد. با توجه به عوامل آلودگی محیطی مختلف مانند آلودگی هوا و تغییرات هورمونی،پوست صورت اکثر مردم،خیلی زود آلودگی ها و باکتری ها را به خود میگیرد و این آلودگی ها وارد منافذ پوست می شود.این عوامل باعث کدر شدن پوست طی زمان میشود،بوجود آمدن جوش های سرسیاه و سر سفید به دلیل همین آلودگی هاست. بنابراین همه ی افراد نیاز به پاکسازی پوست دارند،مخصوصا افرادی که پوستی چرب دارند،بیشتر در معرض جذب این آلودگی ها و ایجاد جوش هستند.

برای پاکسازی پوست از آلودگی هایی که به عمق پوست نفوذ میکنند،می توان از ماسک حبابی بیوآکوا استفاده کرد.

بافت ماسک حبابی

بافت و کاربرد این محصول بسیار منحصر به فرد است ، به همین دلیل در جهان به چنین کالای محبوب تبدیل شده است و حتما کلیپ های آن را در شبکه های اجتماعی مشاهده کرده اید.ماده ی داخل آن قبل از بیرون آمدن از کاسه مثل یک لجن چسبناک است. همراه آن یک کفگیر برای کمک به کاربرد و استفاده بهداشتی از محصول است. با این وجود به دلیل بافت محصول احساس می کنید، استفاده از این محصول با کفگیر کار سختی است و بنابراین پس از چندین بار استفاده ، متوجه خواهید شد که استفاده از انگشتان تمیز آسان تر است.

چرا این ماسک حباب درست میکند؟

این حباب ها به دلیل  کربناسیون اضافه شده به ماسک ایجاد می شود. هدف این کار پاکسازی عمیق منافذ پوست و انتقال گرد و خاک و آلودگی از عمق پوست به سطح آن می باشد. این ماسک برای افرادی که پوست چرب و منافذ مسدود دارند بسیار مناسب و کاربردی است.

ویژگی های ماسک حبابی کربن بیوآکوا

۱-ماسک خاکستری حباب گازدار ، منافذ را پاک می کندو نیز به تغذیه و جوان سازی پوست کمک می کند .صورت را تمیز و روشن می کند . حالت الاستیک(ارتجاعی) پوست را باز می گرداند . پاک کردن پوست به صورت عمقی و کامل. روشنایی پوست. . اثر مرطوب کننده گل کربنات یک فوم خوب را تولید می کند که پوست را پاک می کند و پوست را صاف می کند. عصاره های گیاهی برای تغذیه پوست و جوان سازی ،
این ماسک حاوی مقدار زیادی مواد مغذی پوست می باشد .
۲.ماسک حبابی پوست پوست شدن پوست صورت را از بین میبرد
۳. پاک کردن پوست. حباب ها دید کلی از ماسک صورت را تغییر داده و خواص پاکسازی ماسک را بهبود می بخشد، و باعث می شود که فرایند پاکسازی خنده دار باشد.
۴. ماسک به آرامی به صورت اعمال می شود

نویسنده :
تاریخ : شنبه 6 آذر 1400 ساعت : 14:32

مزیت استفاده از کرکره برقی
بازدید : 411

مزیت اصلی کرکره برقی این است که امنیت خانه شما را در برابر مزاحمان تامین می کند. آنها برای برداشتن کرکره های امنیتی مشکل خواهند داشت، زیرا کرکره های غلتکی موتوری بسیار نزدیک به در یا پنجره نصب شده اند و بدون تلاش زیاد نمی توان آنها را جدا کرد. آنها علاوه بر اینکه یک بازدارنده فیزیکی عالی هستند، یک بازدارنده بصری درخشان نیز هستند زیرا مزاحمان احتمالی کرکره ها را می بینند و تصمیم می گیرند که تلاش برای ورود به خانه شما ارزش تلاش را ندارد. ما در دسرفا از مسیرهای فلنجی (راهنمای ریل) استفاده می کنیم که در آن مزاحمان هرگز وقتی دریچه در موقعیت بسته قرار می گیرد، پیچ ها را نمی بینند.

این به شما امنیت بیشتری در برابر مزاحمان می دهد زیرا به یک عامل بازدارنده فیزیکی برای مزاحمان تبدیل می شود. کرکره برقی ما از خانه و خانواده شما در برابر تهدیداتی مانند سرقت و خرابکاری محافظت می کند و دسترسی مزاحمان به پنجره ها و درهای شما را دشوار می کند. هنگامی که کرکره در حالت بسته قرار می گیرد، ورود مهاجمان تقریبا غیرممکن است.

امروزه اکثر مردم با این تصور که گرما در تابستان وارد خانه می شود و گرما در زمستان خاموش می شود، پنجره های خود را با پرده و پرده می پوشانند، بدون اینکه بدانند گرما چگونه به پرده ها یا پرده ها و سپس به و از داخل خانه

ما از کرکره برقی پر شده با فوم استفاده می کنیم که مانع از ورود 70 درصد گرما به خانه در روزهای گرم و خروج 60 درصد گرما از خانه در فصل زمستان می شود. این فوم از پلی اورتان ساخته شده است. ما از این کرکره های خارجی فقط ساخت استرالیا استفاده می کنیم، در حالی که سایر شرکت ها کرکره های غلتکی ساخت چین را به عنوان ساخت استرالیا به نمایش می گذارند. با نصب کرکره های پنجره بر روی پنجره ها، خورشید مستقیما به کرکره می تابد نه شیشه پنجره. اگرچه پرده کرکره ای گرم می شود، شکاف بین کرکره و پنجره و با گردش هوا در داخل، گرمای کمتری از کرکره به شیشه پنجره منتقل می شود. شیشه پنجره کمتر گرم می شود و خانه هرگز خیلی گرم نمی شود. به این ترتیب در قبض انرژی صرفه جویی می کنید.

یکی دیگر از مزایای اصلی کرکره های غلتکی این است که از درها و پنجره های شما در برابر آب و هوا محافظت می کنند. در صورت آب و هوای بد مانند تگرگ، فقط کرکره های برقی را ببندید و می توانید با دانستن اینکه این کرکره های غلتکی شاخه ها و سایر زباله ها را منحرف می کنند که می تواند آسیب قابل توجهی ایجاد کند، احساس امنیت کنید. کرکره های غلتکی ما در هنگام وزش باد تند تند نمی زنند. آنها می توانند به طور قابل توجهی هوای گرم داخل خانه را در طول زمستان حفظ کنند و در تابستان گرم استرالیا از هوای گرم خانه جلوگیری کنند.

کرکره های غلتکی با پلی اورتان تزریق می شوند. کرکره های غلتکی یک دیوار ضخیم از عایق را ارائه می دهند. هنگامی که می‌خواهید دما را کنترل کنید و آن را در سطحی راحت نگه دارید، ویژگی‌های عایق کرکره‌های موتوری ما خانه شما را گرم‌تر یا خنک‌تر نگه می‌دارد و صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی برای جایگزین‌های گرمایشی پرهزینه فراهم می‌کند. کرکره های غلتکی ما در تمام طول سال از طوفان های شدید، باران، تگرگ و موارد مشابه محافظت می کنند. کرکره های غلتکی R Us کرکره های امنیتی معمولاً از آسیب های شدیدی که می تواند به خانه در هوای بد وارد شود جلوگیری می کند. اینها برای مقاومت در برابر بادهای 100 کیلومتر در ساعت یا بیشتر ساخته شده اند و با استانداردهای کیفیت بالا ساخته و نصب می شوند.

منبع: 

https://www.doorfa.ir/%da%a9%d8%b1%da%a9%d8%b1%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c/

 

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 3 آذر 1400 ساعت : 16:57
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید