بابافون: خرید لوازم جانبی موبایل

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

امگا ابزار: خرید لوازم تعمیراتی موبایل
بازدید : 450

 

سایت تخصصی فروش اینترنتی امگا ابزار از سال 1399 فعالیت خود را در حوزه فروش ابزار عمیرات موبایل و تبلت آغاز کرده و یکی از معتبرترین و پر مخاطب ترین سایت های ایرانی در این حوزه تاکنون بوده است.

همچنین با وجود بخش های پرسش و پاسخ در هر یک از بخش ها، می توانید سوالات و مشکلات خود در خصوص گوشی موبایل و یا مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری را مطرح و پاسخ آن را از دیگر کاربران و یا مدیران متخصص سایت دریافت نمایید.

قوانین و مقررات فروشگاه امگا ابزار

الف  شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت:

  • کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از امگا ابزار را دارند، باید مفاد این توافق ‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.
  • عضویت در سایت امگا ابزار و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.
  • خرید کالا از سایت امگا ابزار بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات کالا های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • کاربران هنگام سفارش کالا ملزم میباشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.
  • فروشگاه اینترنتی امگا ابزار هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و) نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی امگا ابزار با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.
  • سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل تر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی امگا ابزار مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.
  • ارتباط فروشگاه اینترنتی امگا ابزار با کاربران از طریق khaled.ahrari26@gmail.com برقرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند(همانند نشانی، تلفن و ) صورت می پذیرد.
  • فروشگاه اینترنتی امگا ابزار به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

منبع: https://omegaabzar.com/

 

 
نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 10 دی 1399 ساعت : 19:50

بهترین فصل سفر به جزیزه قشم
بازدید : 419

 

قشم کف دستاتونه...

می‌خواید کجا بمونید؟ چی میل دارید؟ کجا می خواید برید؟ گم شدید؟ از ما بپرسید...

تورهای گشت جزیره قشم

اگه دنبال تورهای قشم گردی هستید دقیقا جای درستی اومدید. تو سایت ما (یعنی قشم گردی) انواع تورهای گشت داخل قشم رو می‌تونید پیدا کنید:

نیم روز (برای کسایی که وقت زیادی برای قشم گردی ندارن)
تور هنگام (برای کسایی که می‌خوان فقط جزیره هنگام رو ببینن)
و البته تور یک روزه قشم گردی (برای کسایی که می‌خوان شیره جاهای دیدنی قشم رو بکشن!)
تور جزیره هرمز هم هست (که انتخاب کساییه که می‌دونن هرمز جای دیگس و قشم بدون هرمز کامل نمی‌شه)

شرایط هر کدوم از تورها رو می‌تونید تو قسمت مربوط به خودشون بخونید. نظرات کاربرا هم همونجاس (از نظر شما هم استقبال می‌کنیم.
درباره تورهای قشم گردی اگه سوالی هست حتما حتما با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

دقت کنید که تورهای ما تورهای داخلی قشم هستن.

قشم از ۲۲ کشور جهان بزرگتره اما کمتر کسی این رو می‌دونه!! بیش‌تر کسایی که به قشم سفر می‌کنند قصدشون خریده و اصلا خبر ندارن قشم به جز خرید کلی جاذبه گردشگری، غذای محلی، سواحل بکر، و رستوران‌های خوب دارهما تو این مطلب پر از عکس شما رو با این جزیره زیبا آشنا می‌کنیم. اما قبلش دوتا نکته:

۱هر سوالی دارید می‌تونید برامون کامنت بذارید. ما در اسرع وقت بهتون جواب می‌دیم. (دقت کنید نوشتیم هر سوالی. البته خواهش ما اینه که سوال رو تو بخش مربوطه بنویسید تا از پراکندگی جلوگیری بشه) ضمنا نوشتن تجربه سفر تو کامنت فراموش نشه. مدیونید اگه تجربتون رو به اشتراک نذارید!!

جزیره قشم که متعلق به استان هرمزگانه، در تنگه‌ی هرمز قرار داره و با مساحت ۱۴۹۱ کیلومتر مربع بزرگ‌ترین جزیره ایران و همین‌طور بزرگ‌ترین جزیره خلیج فارسه! جالبه بدونید که مساحت جزیره قشم، ۲٫۵ برابر کشور بحرینه!  که خود بحرین هم دومین جزیره بزرگ خلیج فارس محسوب می‌شه.

منبع: https://qeshmgardi.com/

 

 
نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 10 دی 1399 ساعت : 23:15

باتری هواوی
بازدید : 448

شرایط و قوانین خرید از فونی شاپ

۱-خرید کالا از این وب سایت بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در مورد تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

۲-مدت ضمانت باتری اصلی ۶ ماه از تاریخ خرید فاکتور محصول می باشد.

۳نحوه خرید از فروشگاه فونی شاپ به صورت پرداخت آنلاین بوده و امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

۴-کلیه ارسال ها و دریافت ها فقط و فقط توسط پست پیشتاز  معمولا ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به دست خریدار می رسد.

۵-هزینه های پستی به عهده خریدار می باشد فقط هزینه خدمات و بسته بندی به صورت رایگان می باشد.

۶-جهت پشتیبانی می توانید از طریق ایمیل و تلفن، واتس آپ با ما در ارتباط باشید.

۷-شرایط گارانتی تا یک هفته خریدار می تواند بدون هیچ قید و شرطی محصول را مرجوع و کل هزینه کالای خریداری شده رو دریافت کند.

۸-مشتری در طول مدت گارانتی حق یکبار تعویض کالای خریداری شده را دارد.

۹-هزینه ارسال مجدد محصول به عهده فروشنده و هزینه مرجوع به عهده خریدار است و از ارسال محصول با تیپاکس جدا خوداری فرمایید در صورتی که محصول از طریق تیپاکس مرجوع گردد تحویل گرفته نمی شود و به فرستنده برگشت داده خواهد شد

۱۰-هزینه های محصولات انصراف از خرید بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری به حساب خریدار واریز می گردد.

۱۱در صورت تغییر در شکل ظاهری باتری گارانتی باطل خواهد شد.

۱۲از مرجوع کردن محصول به صورت پس کرایه خودداری کنید چون محصول تحویل گرفته نمی شود و بازگشت می خورد.

۱۳-هنگام تحویل باتری برچسب هالوگرام کوچکی بر روی کالا چسبیده شده، چنانچه این لوگو مخدوش و یا جدا شود گارانتی باتری باطل خواهد شد و تعویض نمی‌شود.

۱۴-درصورتی که باتری شما به هر دلیلی کار نکند، زود شارژ خالی کند و یا شارژ نشود نیز شامل گارانتی تعویض می‌شود.

۱۵-چنانچه باتری ارسال شده از سمت فروشگاه با سفارش ثبت شده توسط شده توسط مشتری مغایرت داشته باشد، تمام هزینه‌های ارسال به عهده ما می‌باشد، در غیر این صورت تمامی هزینه‌ها به عهده مشتری است.

۱۶درباره باتری خراب چنانچه باتری به دلیل خراب بودن به ما برگشت داده شد، از زمان تحویل به مدت ۷۲ ساعت بعد از تشخیص و تایید خرابی باتری توسط کارشناسان ما مجددا باتری جدید ارسال می‌شود و چنانچه مدل باتری موجود نباشد وجه به شما برگشت داده می‌شود.

۱۷-در صورتی که به هر دلیلی باتری سالم به دفتر فروشگاه ما ارسال شود و هیچ گونه آثار خرابی در باتری مشاهده نشود، تمامی هزینه‌ها و مسولیت‌ها به عهده مشتری می‌باشد.

۱۸قبل از ارسال باتری به دفتر فروشگاه ما حتما با مدیریت فروش هماهنگی‌های لازم را انجام داده، سپس باتری خود را ارسال نمایید.

۱۹در صورت گم شدن یا مخدوش شدن کارت گارانتی المثنی صادر نمی‌گردد و فروشگاه هیچ مسئولیتی جهت گارانتی ندارد.

 

منبعhttps://fonishop.com/

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 10 دی 1399 ساعت : 20:17

آیا بدنبال یک چت روم فارسی میگردید؟
بازدید : 500

ممکن است در فضای مجازی با کلمه چت روم یا چت روم فارسی احساس چت  برخورد کرده باشید. در این مطلب قصد داریم در مورد چت روم و نحوه اجرای آن یا چگونگی محیط آن صحبت کنیم.در ادامه همراه ما باشید.

 

چت در معنای لغوی به نام گفتگو می باشد و روم نیز به معنای اتاق می باشد. در نتیجه چت روم به معدال فارسی یعنی اتاق گفتگوست. حالا که با معنای چت روم آشنا شدید ممکن است به کلمه “چت کردن” نیز برخورد کنید که همان معنای گفتگو را می دهد.

 

در حال حاضر بسیاری از افراد برای برقراری ارتباط به دنیای مجازی روی می آورند که معمولا به این ارتباط ها چت می گویند؛بسیاری از افراد تمایل به برقراری چت دارند. زیرا جوانان می دانند که با وصل شدن به اینترنت می توانند با دنیای جهانی ارتباط برقرار کنند. در این ارتباط مرزها دیگر معنا ندارد و راحت تر از قبل می توانند صحبت کنند..

 
نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 25 دی 1399 ساعت : 5:8
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید