20 درصد بنگاه‌ها تعطیل شدند

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

20 درصد بنگاه‌ها تعطیل شدند
بازدید : 487

20 درصد بنگاه‌ها تعطیل شدند

  • 20 درصد بنگاه‌ها تعطیل شدند
    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی یزدانی با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به تاسیس شبکه ایران کالا افزود: تاسیس این شبکه اقدام شایسته رسانه ملی بوده است.

    وی ادامه داد: تا پایان سال ۱۳۹۵ فقط در داخل شهرک‌های صنعتی حدود ۱۴ و نیم درصد بنگاه‌های ما به طور کامل تعطیل بودند و هیچ فعالیتی نداشتند و بر اساس آخرین آمار تا پایان خرداد امسال ۲۰ درصد بنگاه‌های داخل شهرک‌های صنعتی تعطیل هستند.

    یزدانی اضافه کرد: بر اساس اصلاحی که بنا به پیشنهاد سازمان صنایع کوچک و با موافقت وزیر به همه استان‌ها ابلاغ شد تعدادی از پروانه‌های بهره برداری و حتی جوازهای تاسیس را همکاران ما در سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها باطل کردند، زیرا اصلا فعالیتی نداشتند یا تغییر فعالیت داده بودند.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: ۶۴ درصد واحدهای صنعتی ما در داخل شهرک‌ها با ظرفیت بیش از ۵۰ درصد کار می‌کنند و ۲۹ درصد بالای ۷۰ درصد در حال فعالیتند. ۳۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۰ درصد و حدود ۳۶ درصد هم زیر ۵۰ درصد در حال کار هستند.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ۷۹۴ شهرک و ناحیه صنعتی فعال و بیش از ۹۶۰ شهرک و ناحیه مصوب در کل کشور داریم.

    علی یزدانی در ادامه سخنان خود افزود: کاری که پارسال و امسال در حمایت از سرمایه گذاری در داخل شهرک‌های نواحی صنعتی کشور انجام دادیم در طول تاریخ شهرک‌های صنعتی بی سابقه بود.

    یزدانی اضافه کرد: در ۸۰ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی ما امسال هیچ گونه افزایش قیمتی در حق انتفاع یا حق بهره برداری ندادیم، زیرا زمین در داخل شهرک‌ها مجانی است.

    وی ادامه داد: در طول ۱۰ ماه گذشته از ۴۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی بازدید و جلساتی داشتیم و یکی از مشکلات این شهرک‌ها زیرساخت است، اما با توجه به خروج از رکود و ایجاد رونق و اضافه شدن واحدهای جدید به چرخه تولید همگام با آن دستگاه‌های دیگر به رغم صراحت قانون در ماده ۵۱ مقررات مالی دولت، دستگاه خدمات دهنده مکلف شدند ورودی بنگاه‌ها و زیر ساخت‌ها را فراهم کنند.

    رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: در بیش از ۵۰ درصد شهرک‌ها و نواحی صنعتی بین ۵۰ تا ۸۰ درصد کاهش قیمت حق انتفاع می‌دهیم و در برخی از شهرک‌های ما زمین برای سرمایه گذار متری ۲ تا ۵ هزار تومان تمام می‌شود.

    یزدانی اضافه کرد: بخشی از مکان یابی هایی که برای احداث شهرک‌های صنعتی در گذشته انجام شده درست نبوده است و سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در آن رغبتی ندارند.

    وی با بیان اینکه درباره زنجیره ارزش افزوده، شبکه سازی، تشکیل، شناسایی و توسعه طرح‌های خوشه‌های صنعتی یکی از محورهای اصلی حرکت بود، گفت: بالغ بر ۳۹۰ خوشه صنعتی را در کشور شناسایی کردیم.

    یزدانی ادامه داد:از این تعداد بیش از ۶۰ خوشه آن شکل گرفته و کامل شده است و برای آن‌ها کنسرسیوم‌های صادراتی را شکل دادیم که برخی از آن‌ها در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور دارند.

    وی گفت: ۱۴۹۸ بنگاه کوچک را در داخل شهرک‌های صنعتی شناسایی کردیم که در برنامه امسال ما بیش از ۲ میلیارد دلار صادرات خواهند داشت.

    معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ۲۲ تفاهم نامه با کشورهای خارجی داریم، افزود: در برخی از این کشور‌ها مانند چین در حال دایر کردن مراکز فروش توسط بخش خصوصی هستیم و در کره جنوبی هم مرکز مبادله فناوری میان بنگاه‌های آن‌ها و ما دایر خواهیم کرد.

    یزدانی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه به وزارت صنعت، معدن و تجارت تکالیفی شده است که بخشی از آن به سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی محول شده که یکی از آن‌ها در حوزه کمک به زیرساخت هاست.

    وی افزود: بر اساس برنامه ششم توسعه هزار میلیارد تومان یارانه برای کمک به بخش تولید و برخی عوامل دیگر خواهیم داشت.

    یزدانی گفت: در زیرساخت‌ها قرار بر این بود از محل سه درصد سهم مالیات بر ارزش افزوده که سهم شهرداری‌ها و دهیاری هاست ۳۰ درصد از آن را به ما دهند که بیش از بودجه کل شرکت‌ها در کل کشور است البته امسال تاکنون تخصیص داده نشده است، زیرا میزان مالیات عوارض گاز و واحدهای خودروسازی در داخل شهرک‌ها باید شناسایی شود.

    وی افزود: امیدواریم بتوانیم رقم قابل توجهی را برای تحرک بیشتر در داخل شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور به وجود بیاوریم.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 14:31

کاروان پرسپولیس شنبه راهی عمان می‌شود/ یک جلسه تمرین قبل از پرواز
بازدید : 502

کاروان پرسپولیس شنبه راهی عمان می‌شود/ یک جلسه تمرین قبل از پرواز

  • کاروان پرسپولیس شنبه راهی عمان می‌شود/ یک جلسه تمرین قبل از پرواز

    زمان سفر تیم پرسپولیس به عمان برای بازی مقابل الاهلی عربستان مشخص شد.

    به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ،تیم فوتبال پرسپولیس روز سه‌شنبه هفته بعد در مرحله رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الاهلی عربستان خواهد رفت که این بازی در کشور عمان برگزار خواهد شد.

    بر همین اساس شاگردان برانکو روز شنبه در ساعت ۱۶ در فرودگاه امام خمینی (ره) حاضر خواهند شد تا با پرواز ۱۸: ۱۵ دقیقه راهی مسقط پایتخت عمان شوند.

    تیم پرسپولیس روز شنبه و در ساعت ۱۰ صبح یک جلسه تمرینی را برگزار خواهد کرد و پس از صرف ناهار عازم فرودگاه خواهند شد.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 14:8

دولت موظف به حمایت‌های لازم از اتباع و شهروندان فلسطین و لبنان شد
بازدید : 537

دولت موظف به حمایت‌های لازم از اتباع و شهروندان فلسطین و لبنان شد

  • دولت موظف به حمایت‌های لازم از اتباع و شهروندان فلسطین و لبنان شد

    دولت موظف شد از اتباع و شهروندان کشورهای منطقه از جمله فلسطین و لبنان که قربانی اقدامات نامشروع آمریکا یا حمایت‌های این کشور از اقدامات نامشروع و ناقض حقوق ایشان در منطقه شده‌اند، حمایت‌های لازم برای تسهیل فرآیند دادخواهی و تظلم را به عمل آورد.

    به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه) در جریان بررسی طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه، ماده ۱۶ این لایحه را پس از رسیدگی به تصویب رساندند.

    طبق مصوبه مجلس در این ماده، دولت موظف شد از اتباع و شهروندان کشورهای منطقه از جمله فلسطین و لبنان که قربانی اقدامات نامشروع ایالات متحده یا حمایت‌های این کشور از اقدامات نامشروع و ناقض حقوق ایشان در منطقه شده‌اند، حمایت‌های لازم جهت تسهیل فرآیند دادخواهی و تظلم را در مراجع ذیصلاح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی به عمل آورد.

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 22 مرداد 1396 ساعت : 13:45

تلاش بی‌وقفه ما، غول کنکور را شکست داد!/ دانش‌آموزان مناطق محروم از امکانات کلان‌شهر‌ها نترسند
بازدید : 493

تلاش بی‌وقفه ما، غول کنکور را شکست داد!/ دانش‌آموزان مناطق محروم از امکانات کلان‌شهر‌ها نترسند

  • تلاش بی‌وقفه ما، غول کنکور را شکست داد!/ دانش‌آموزان مناطق محروم از امکانات کلان‌شهر‌ها نترسند

    کد خبر: ۶۲۶۲۳۰

    تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶

    رتبه‌های برتر کنکوری شهرستان قروه عنوان کردند:

    رتبه های برتر شهرستان قروه استان کردستان در کنکور سراسری امسال، تلاش مستمر و بی‌وقفه را عامل موفقیت خود عنوان کردند.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 21:40

ضرورت ورود وزیر بهداشت به حاشیه‌های سازمان غذا و دارو
بازدید : 508

ضرورت ورود وزیر بهداشت به حاشیه‌های سازمان غذا و دارو

  • ضرورت ورود وزیر بهداشت به حاشیه‌های سازمان غذا و دارو

    بسیاری از تولید کنندگان محصولات مختلف غذایی و دارویی طی تماس‌های مختلف با رسانه‌ها اعلام کرده اند که در سازمان غذا و دارو مافیایی عمل می‌کنند و بسیاری از مدیران آن سازمان با تاسیس شرکت‌های محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی، تولید کنندگان را رقیب خود برشمرده و در روند و فرآیند اخذ و صدور مجوز محصولات برای بسیاری از تولیدکنندگان، به صورت مافیایی عمل می‌کنند.

    به گزارش گروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو،، مدتی است در بین تولید کنندگان شکایات و گلایه‌های زیادی درباره نحوه برخورد مسئولان سازمان غذا و دارو و معاونان آن سازمان با تولید کنندگان مطرح است و حتی در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز این مباحث مطرح است.


    در آستانه رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به قاضی زاده هاشمی وزیر پیشنهادی بهداشت و درمان، ضرورت دارد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این وزارتخانه مطالبه کنند که اگر گلایه‌ها و شکایت‌های مردمی از سازمان غذا و دارو و شخص آقای دکتر دیناروند و معاونانش صحیح است، چرا وزیر محترم ورود نمی‌کند، اگر شایعه است چرا به شایعات پایان نمی‌دهد.


    بسیاری از تولید کنندگان محصولات مختلف غذایی و دارویی طی تماس‌های مختلف با رسانه‌ها اعلام کرده اند که در سازمان غذا و دارو مافیایی عمل می‌کنند و بسیاری از مدیران آن سازمان با تاسیس شرکت‌های محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی، تولید کنندگان را رقیب خود برشمرده و در روند و فرآیند اخذ و صدور مجوز محصولات برای بسیاری از تولیدکنندگان، به صورت مافیایی عمل می‌کنند.


    بنابر اعلام بسیاری از تولید کنندگان، یکی از گلایه‌های اصلی آن‌ها از سازمان غذا و دارو این است که برخی از افراد از درون این سازمان مستقیما پیشنهاداتی به تولید کنندگان ارائه می‌دهند که اگر موافقت نشود، در روند صدور مجوز آن‌ها اختلال ایجاد می‌شود.


    ضرورت دارد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به عنوان یک مطالبه عمومی و در راستای حمایت از تولید کنندگان و حقوق آنها، در راستای حمایت از روند تولید ملی و اشتغال زایی، از وزیر بهداشت بخواهند که این مشکل را حل کند و یا اگر مساله‌ای نیست، با صراحت اعلام کند که شایعه است و سازمان غذا و دارو مافیایی عمل نمی‌کنند.


    متاسفانه سازمان غذا و دارو بر اساس اظهارات برخی تولید کنندگان، به رغم داشتن مجوز محصولات، در روند تولید اختلال ایجاد می‌کنند.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 21:16

استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور
بازدید : 526

استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

  • استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور

    بخش ششم «استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری کشور» با عنوان الزامات مهندسی عوامل انسانی در طراحی مراکز کنترل، در حاشیه هشتمین جلسه کمیسیون تدوین استاندارد با حضور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه رونمایی شد.

    به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ دکتر محمد احمدی بافنده نبود استاندارد را یکی از آسیب‌های جدی صنعت مترو عنوان کرد و افزود: عمل به این استاندارد می‌تواند باعث یکپارچه شدن سیستم ریلی درون شهری کشور و ارتقاء سطح ایمنی در آن شود.

    وی افزود: لازم نیست تمامی متروهای کشور یک شکل باشند، اما می‌توان بهیک توافق در ایجاد استاندارد رسید تا از این طریق تولیدکننده داخلی هم ترغیب شود در این صنعت ورود پیدا کند.

    مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران تصریح کرد: صنعت مترو ظرفیت خوبی برای بومی سازی دارد و با یکپارچه سازی قطعات مورد نیازاین ناوگان در کشور می‌توانیم گام مهمی در جهت کمک به تولیدات داخلی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم.

    در ادامه مهندس علی عبدالله پور قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداریمترو تهران و حومه، نداشتن یک استاندارد جامع در صنعت مترو را یکی از دغدغه‌های اصلی این صنعت عنوان کرد و گفت: بعد از گذشت ۲۰ سال ازبهره برداری مترو کمبود استاندارهای مشخص احساس می‌شد، اما با تلاش افراد متخصص با سرعت خوبی توانستیم قدم بزرگی در تدوین استاندارد ملی ایمنی در سیستم‌های حمل ونقل ریلی درون شهری کشور برداریم.

    قائم مقام مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه تدوین استاندارد ملی سیستم‌های حمل و نقل ریلی درون شهری با همکاری نمایندگان قطار شهری کل کشور و با محوریت مدیریت کیفیت و ایمنی شرکت بهره برداری مترو تهران انجام شده است خاطر نشان کرد: تهران به عنوان محوریت تهران مطرح است نه مرجعیت چرا که در حال حاضر افراد صاحب نظر خوبی داریم و می‌توانیم مبدع استانداردهای بیشتر باشیم.

    مهندس نظری مدیر مهندسی کیفیت و ایمنی شرکت بهره برداری مترو تهران نیز با اشاره به اینکه استاندارد ملی ایمنی در ۷ بخش در حال تدوین شدن است گفت: تاکنون حدود ۳۸۵۰ نفر ساعت روی این استاندارد فعالیت شده است و بخش سوم آن با عنوان الزامات تجهیزات ایمنی، امدادرسانی، سامانه‌ها و تجهیزات پیشگیری و مقابله با حریق و دود، سال گذشته و قسمت ششم استاندارد مذکور نیز با عنوان الزامات مهندسی عوامل انسانی در طراحی مراکز کنترل، امروز رونمایی شد.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 21:1

رفع خطای 1009 در اپل آیدی
بازدید : 544

به صورت ۱۰۰% تضمینی پس از مطالعه این مقاله مشکل خطای ۱۰۰۹ اپل شما برطرف خواهد شد. توضیحات کامل خطای ۱۰۰۹، جزئیات و علت خطا، راهکار رفع خطا و آموزش های امنیتی پس از آن را در این مقاله خواهید خواند.

آموزش رفع خطای Error 1009 اپل

میخوایم برنامه از آیتیونز دانلود کنیم یا یه اپلیکیشن آپدیت کنیم با پیام خطای ۱۰۰۹ مواجه میشیم. گاهی بدون پیام خطای ۱۰۰۹ با پیام cannot connect to itunes مواجهیم.

علت خطای Error 1009 چیست؟

علت تحریم ایران توسط اپل است. اپل اجازه اتصال گوشی شما از ایران را به سرور هایش نمیدهد.

جزئیات و چگونگی خطای Error 1009

هر دستگاهی که به اینترنت متصل میشود یک آدرس منحصر به فرد به نام IP به در اینترنت دارد. در ایران با هر بار اتصال به اینترنت این آدرس IP تغییر میکند که به آن آدرس IP داینامیک میگویند. اما در یک بازه یا رنج IP مشخص. یعنی وقتی از ایران متصل به اینترنت میشوید IP شما از ایران است. پس با استفاده از این آدرس هر وبسایت یا وبسرویس میتواند تشخصی دهد که مشتری از کدام منطقه و کشور در دنیا در حال اتصال و اخذ سرویس است. شما از ایران به اپل وصل میشوید و تقاضای آپدیت یا دانلود برنامه به اپل استور میدهید. اپل شما را refuse میکند و به شما که از ایران متصل میشوید سرویس نمیدهد.

راهکار رفع خطای Error 1009

با توجه به توضیحات بالا راهکار تغییر IP به صورت مجازی است. یعنی باید ماسک IP انجام داد. یکی از ابزار تغییر IP استفاده از V.P.N است. دقت کنید که V.P.N همیشه به مفهوم فیلتر شکن نیست و در ایران درک اشتباه از آن بین مردم وجود دارد.

منبع : http://appleidsaz.blogfa.com/post/3

نویسنده :
تاریخ : شنبه 21 مرداد 1396 ساعت : 20:38
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید