دیوونه ها

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

خرید تاب کودک مدل شیپ
بازدید : 433

تاب کودک وسیله بازی خاطره انگیزی است که از نوزاد، بچه، خردسال و بزرگسال با آن خاطره خلق کرده‌اند. کمتر تاب بچه تا بزرگسالی قابل استفاده همه سنین است.

اما تاب بازی همواره برای پدر و مادر ها خاطره انگیز دوران کودکی بوده است.

تاب بچه آنیل

تاب کودک آنیل اسباب بازی ایمن و راحت برای نوزاد و کودک تا 4 سال است. این تاب خانگی بچه  به خواب راحت فرزند شما کمک می‌کند.

سعی داشتیم تا با استفاده از بهترین مواد اولیه نظیر پارچه ضد حساسیت این تاب بازی کودک را تولید کنیم.

تاب متناسب با آناتومی بدن کودک طراحی شده است و بچه به راحتی در مدت طولانی در تاب به خواب عمیق فرو خواهد رفت. تاب بچه آنیل بسیار کمک حال مادر است. ویژگی پاندولی این اسباب بازی بسیار کمک حال مادر است.

 تمامی تاب‌‌های آنیل دارای ویژگی‌های یکسان است و تنها تفاوت در طراحی پارچه آن‌ها است که تاب‌ها را به سه دسته تاب دخترانه، تاب پسرانه و تاب اسپرت تقسیم کرده است.

 بازی کودک در شرایط کرونا از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تاب بازی آنیل باعث تخلیه هیجانات و کنترل تحرک کودک شما در این شرایط خواهد شد.

تاب کودک و خرید آن

تاب ننو

تاب بچه باید سلامت و ایمنی فرزند شما را تامین نماید. پیشنهاد می‌کنیم حتما نکات مهم قبل خرید تاب کودک را مطالعه نمایید.

خرید تاب را برای نوزداد دارای کولیک یا رفلاکس معده باشد حتما توصیه می‌کنیم. بالا قرار گرفتن سر فرزندتان بالاتر از بدن وی به درمان فرزند شما کمک شایانی خواهد کرد.

 محصولات نی‌نی تاب آنیل هنگام تاب‌بازی کودک با استفاده از کمربند ایمنی کودک را مهار خواهد کرد.

تاب ننو

اگر چه تاب فلزی یا تاب پلاستیکی برای پدر و مادرها حس نوستالژیک دارند اما دیگه داستان صندلی های سفت این وسیله بازی یک جایی باید تموم می‌شد. ما در طراحی تاب کودک به الگوی بدن بچه توجه کردیم و با تلفیق آن با ننو تاب ننو جدیدی را تولید ساخته‌ایم.

منبع: https://ninitabaneel.com/

نویسنده :
تاریخ : جمعه 29 آذر 1399 ساعت : 23:27

خرید روتختی تک نفره
بازدید : 446

اگر به دنبال سایت یا فروشگاهی میگردین که هر چی روتختی که دلتون میخواد رو پیدا کنین، به سایت هوگان مراجعه کنید.

یک سایت معتبر با هزاران مدل روتختی با جنس درجه یک و ارزان و بعضی وقتا با تخفیفات ویژه

یعنی هر مدل روتختی که دلتون بخاد میتونید تو سایت هوگان پیدا کنید.

انواع روتختی های یک نفره، دونفره، سه نفره و در تمام طرح هارو میتونید از این سایت پیدا کنید.

از روتختی عروسی گرفته تا روتختی اسپورت و....

تمامی محصولات این سایت با کیفیت هستند و بهترین خدمات پشتیبانی رو برای مشتری انجام میدن.

و یک چیز جالب دیگه اینکه اگه روتختی از این سایت بخرید، 7 روز ضمانت تعویض کالا هست.

یعنی شما میتونید بخرید، امتحان کنید و اگه خوشتون نیومد، میتونید با خیال راحت تعویض کنید یا کلا پس بدین و در سریع ترین زمان پول خودتونو پس بگیرین.

نحوه خرید کردن از سایت هوگان خیلی راحته، کافیه. کافیه وارد سایت بشین، و در بالای سایت گزینه لیست رو بزنین تا دسته هایی که شما دنبالش هستین رو برای شما به نمایش بذاره.

و تمامی عکس های کالاها در این سایت با سایز بزرگ به مشتری نشون داده میشن تا بتونن راحت تر انتخا ب کنن.

مراحل خرید کالا از سایت هوگان اینطوره: وارد سایت که شدین ثبت نام میکنین و آدرس دقیق خونتون رو باش شماره تماس میدین.

و در آخر مدل اراسل کالا را انتخاب کرده و پول را واریز میکنید. و موقع تحویل کالا و فاکتور خرید نیز برای شما ارسال میی شود.

چندتا از شرایط و ضوابط خرید کالا از هوگان:

شرایط و ضوابط خرید از فروشگاه هگان قشم به صورت زیر است:

1 -  خرید های زیر 250 هزار تومان مشمول هزینه ی پستی میباشد و مبلغ مورد نظر بابت هزینه ی ارسال به محصول شما اضافه می‌گردد.

2 -  هنگام تحویل محصول از مامور پست،قبل از تحویل گرفتن، بسته ی مورد نظر را به صورت کامل بررسی نمایید که از لحاظ فیزیکی ایراد و اشکالی نداشته باشد.

3 -  تمامی محصولات ما دارای گارانتی تست 7 روزه میباشد،این مهلت تست از زمان تحویل گرفتن محصول از مامور پست شروع شده و به مدت 7 روز فرصت دارید در صورت بروز هر گونه ایراد و اشکال،محصول را مرجوع نمایید.

4 - اگر در زمان تست 7 روزه ی کالا،متوجه ایرادی در محصول شدید،میتوانید محصول را به آدرس پستی ما مرجوع نمایید که در این مواقع هزینه ی مربوط به پست و مرجوع کردن کالا به عهده ی وبسایت هگان میباشد.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 29 آذر 1399 ساعت : 22:5

خرید دسته هویه موبایل
بازدید : 453

بابافون بهترین سایت در زمینه خرید لوازم قطعات موبایل در ایران می باشد که همه لوازم جانبی و قطعات موبایل که در آن به فروش می باشد اصل می باشد.

گارانتی محصولات بابا فون

تمامی محصولات در فروشگاه دارای گارانتی و ضمانت معتبر می باشند .

شرایط گارانتی بر اساس نوع محصول متفاوت است . مهلت تست یک هفته برای همه ی محصولات قرار میگیرد .

باتری ها علاوه بر تست هفت روزه دارای گارانتی سه ماهه می باشند . 

 

شرایط گارانتی : 

برچسب گارانتی با عنوان BABA  برروی محصولات زده میشود و با توجه به نوع کالا، هفت روز مهلت تست، یک ماه، سه ماه،  و یا شش ماه شامل گارانتی قرار میگیرد .

در صورت نارضایتی از خرید تا یک هفته امکان تعویض آن وجود دارد . بعد از اتمام یک هفته مرجوعی مورد قبول واقع نمیگردد .

شرایط تعویض یا مرجوع کردن کالا :

  • بعد از تحویل سفارش در صورت نارضایتی از کیفیت محصول قبل از اتمام یک هفته با پشتیبان فروشگاه هماهنگ کرده و نسبت به برگشت کالای خریداری شده اقدام بفرمایید . 
  • برچسب گارانتی برروی کالا قرار داشته باشد . فروشگاه از تحویل کالاهای مرجوعی بدو ن برچسب گارانتی و یا برچسب های مخدوش خودداری میکند . 
  • کالای مرجوعی با کالای درخواستی خریدار تعویض میگردد .

برگشت هزینه :

  • مرجوع سفارشات قبل از اتمام یک هفته انجام گیرد . 
  • برروی سفارش مرجوعی حتما هولوگرام گارانتی قرار داشته باشد .
  • سفارش مرجوعی توسط فروشگاه بررسی و در صورت اطلاع از سلامت کالا هزینه برگشت داده میشود .

مواردی که شامل گارانتی نمیباشد :

  • باد کردن باتری ( که در اثر استفاده ی ناصحیح کاربر است ) و یا تغییر ظاهری باتری
  • عدم وجود برچسب گارانتی برروی محصولات و یا مخدوش بودن برچسب
  • دوربین و تاچ ال سی دی در صورت ارسال فاقد گارانتی هستند . گارانتی دوربین و تاچ ال سی دی در صورتی است که توسط تعمیرکار فروشگاه تعویض شده باشد 

 

در صورتی که هر سوالی در مورد نحوه خدمات ما داشتید و یا نیاز به ثبت شکایات در مورد شیوه خدمات دارید، می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در ارتباط باشید و ما در اسرع وقت موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

شیراز، خیابان داریوش، مرکز تجاری شهر، فاز ۱، طبقه همکف، پلاک B43، فروشگاه بابافون

کد پستی: ۷۱۳۵۹۶۸۱۳۹

۰۹۰۳۲۰۵۵۰۰۲

۰۷۱۳۲۳۴۹۳۹۲

۰۹۰۱۲۹۸۰۲۵۷ پاسخگویی و مشاوره ابزار تعمیرات

 

Babaphone.ir@gmail.com

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 19:29

خرید عطر تند مردانه
بازدید : 455

 

وبسایت تخصصی فروشگاه اینترنتی خوش آرا از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن برندهای اصلی آغاز کرده است.

با گسترش فعالیت و کاربران وبسایت، لوازم آرایشی برندهای اصلی نیز به کاتالوگ محصولات خوش آرا افزوده شده است.

خوش آرا با داشتن سابقه ۱۰ ساله در بازار بندرعباس، تجارب ارزنده خود را به بخش فروش آنلاین آورده تا بتواند تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی عطر و ادکلن و لوازم آرایشی اصلی برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

الف  شرایط و ضوابط استفاده از وبسایت:

·         کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری از وبسایت خوش آرا را دارند، باید مفاد این توافق ‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید از سایت کنند.

·         عضویت در سایت خوش آرا و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

·         خرید کالا از سایت خوش آرا بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

·         خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این فروشگاه بوده و هرگونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیر تجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است.

·         اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات کالا های ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.

·         کاربران هنگام سفارش کالا ملزم میباشند اطلاعات صحیح و کامل را در پایگاه درج کنند. بدیهی است کاستی یا نادرستی اطلاعات مانع تکمیل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

·         فروشگاه اینترنتی خوش آرا هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مدیریت این سایت باشند(همانند نقص اینترنت، مسائل مخابراتى، تجهیزات سخت افزاری و) نمی پذیرد.

·         تمام ابزاری که در فروشگاه اینترنتی خوش آرا با هدف ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش کالا باشد.

·         سایر سایت ها و لینک هایی که برای ارائه اطلاعات بیشتر و کامل تر به کاربر در فروشگاه لینک شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اینترنتی خوش آرا مسئولیتی در قبال محتویات آنها ندارد.

·         ارتباط فروشگاه اینترنتی خوش آرا با کاربران از طریق ایمیل info@khoshara.com برقرار میگردد و فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند(همانند نشانی، تلفن و ) صورت می پذیرد.

·         فروشگاه اینترنتی خوش آرا به هیچ وجه اطلاعات منحصر بفرد کاربران را به اشخاص و طرفین غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فناوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

ب  شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا:

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی خوش آرا، سایت khoshara.com  به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

1.     فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی خوش آرا درج نموده است.

2.     فروشنده به هنگام تائید سفارش کالا، مشخصات و زمان ارسال کالا را تعیین کرده و به اطلاع خریدار می رساند.

3.     ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش خواهد بود. تنها مبلغی که در بعضی از موارد، به ارزش کالا اضافه می شود، هزینه ارسال و بیمه کالا است.

4.     مکان و زمان تحویل کالا توسط خریدار در فروشگاه اینترنتی خوش آرا درج شده و این فروشگاه به عنوان فروشنده متعهد است با رعایت سیاست های معین ارسال کالا، سفارش را در آن مکان و زمان تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، فروشنده سیاست های خاص مربوطه را اعمال خواهد نمود.

5.     در صورتی که فروشنده به دلایلی که خارج از اراده او می باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، هر یک از طرفین حق دارند بدون هیچگونه هزینه ای سفارش را فسخ نمایند.

6.     خریدار با تحویل کالای ارسال شده و امضای برگه دریافت کالا رضایت خود را از نوع، تعداد و سلامت کالا ابراز می نماید.

7.     خریدار موظف است در حالت پرداخت در محل، مبلغ قابل پرداخت را هنگام تحویل کالا بپردازد. در صورت عدم پرداخت وجه در موعد تعیین شده توسط خریدار، فروشنده حق دارد از تحویل کالا خودداری و سفارش را فسخ نماید.

پ – شرایط حمل و تحویل کالا

حمل کلیه سفارشات توسط پست جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد و فروشگاه اینترنتی خوش آرا هیچ کنترلی بر زمان و فرآیند حمل توسط پست ندارد.

ت  شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش کالا:

1.     قبل از ارسال کالا: در صورت انصراف از دریافت کالا پس از تسویه حساب و قبل از ارسال کالا، کل وجه به حساب بانکی خریدار مسترد خواهد شد.

 

2.     بعد از ارسال کالاکالای خریداری شده به مدت ۳ روز کاری (به شرط باز نشدن بسته بندی کالا و درصورت عدم هرگونه خسارتی به کالا و بسته بندی آن) از تاریخ تسلیم کالا حق انصراف داشته و به محض استفاده از حق انصراف، فروشگاه اینترنتی خوش آرا بدون مطالبه هیچ گونه وجهی عین مبلغ دریافتی را در اسرع وقت به شما مسترد خواهد کرد و تنها هزینه ی تحمیلی بر مشتری هزینه باز پس فرستادن کالا خواهد بود. (ماده ۳۷ قانون تجارت الکترونیک)

 
نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 29 آذر 1399 ساعت : 1:20

خواص عسل برای بدن
بازدید : 511

Post image

عسل همواره یکی محبوب‌ترین خوراکی‌های آشپزی و در عین حال داروی تسکین بسیاری از بیماری‌ها بوده است. در سرتاسر کره خاکی نیاکان ما از مزایای عسل به خوبی آگاه بودند. نخستین کاربردهای شناخته شده عسل در درمان‌های دارویی به حدود ۴۰۰۰ سال پیش بر روی لوحه‌های سنگی بر جای مانده از اقوام سومری باز می‌گردد.

عسل تقریبا حدود ۳۰٪ از درمان‌های دارویی سومریان را در بر می‌گرفت.

در هند، عسل یکی از مهمترین عناصر طب کهن و سنتی هندوها یعنی سیدها و آیوروداست.

در مصر باستان کاربرد آن برای درمان بیماری‌های پوستی و چشمی، و همچنین به عنوان مرهمی طبیعی‌ بر روی زخم‌ها و سوختگی‌ها استفاده می‌شد. فرهنگ‌های دیگر نیز از عسل برای اهداف دارویی گوناگون بهره می‌برند.

امروزه عسل کانون توجه بسیاری از تحقیقات علمیِ جوامع پزشکی قرار گرفته تا تصورات نیاکان ما را در ارتباط با کاربردهای فراوان عسل بررسی و اثبات نمایند. بیائید با هم نگاهی به این موارد بیاندازیم.

عسل و فواید آن بر سلامت
  • عسل برای خون شما مفید است.

عسل تاثیرات مختلفی بر روی بدن دارد و این امر بستگی به نوع مصرف شما دارد. اگر عسل را با آب ولرم مخلوط کرده و بنوشید، تاثیرات بسیار مفیدی بر روی تعداد گلبول‌های قرمز موجود در خون دارد.

گلبول‌های قرمز خون مسئول انتقال اکسیژن موجود در خون به بخش‌های مختلف بدن هستند. عسل محلول در آب ولرم میزان هموگلوبین‌های خون را افزایش می‌دهد، هموگلوبین‌هایی که مانع کم‌خونی می‌شوند.

کم خونی ناشی از فقر آهن هنگامی بروز می‌کند که میزان آهن موجود در برنامه غذایی یا جذب آن کافی نیست و ظرفیت انتقال اکسیژن موجود در خون به کمتر از حد معمول کاهش یابد.

کم‌شدن ظرفیت اکسیژن‌رسانی منجر به خستگی مفرط، تنگی نفس و گاهی افسردگی و مشکلات دیگر می‌شود. عسل با ایجاد ظرفیت برای انتقال اکسیژن خون، این قبیل مشکلات را خنثی می‌کند.

اکسیژن کافی در خون حقیقتا مهم است زیرا تعیین کننده سطح سلامت بدن است و سهولت بازسازی سلول‌های بدن در گرو میزان اکسیژن موجود در خون است. تحقیقات اولیه در این زمینه نشان از تاثیرات مثبت عسل روی بیماری فشار خون یا فشار خون بالاست. به طور سنتی، عسل را برای کاهش تاثیرات منفی افت فشار خون یا فشار خون پایین مصرف می‌کردند.

همچنین شواهدی مقدماتی دال بر اینکه عسل مانع از کم شدن تعداد گلبول‌های سفید خون در بیمارانی که متحمل شیمی‌درمانی‌ هستند وجود دارد.

در آزمایشی که بر روی تعداد محدودی از بیمارانِ متحمل شیمی‌درمانی که با خطر کمبود گلبول‌های سفید خون مواجه بودند صورت پذیرفت، مشخص شد که در ۴۰٪ از آنها بعد از مصرف روزانه ۲ قاشق چای‌خوری عسل در طی دوره شیمی‌درمانی خطرعود کمبود گلبول سفید خون از بین رفته است.

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : سه شنبه 31 تير 1399 ساعت : 18:23

شارژر سامسونگ را از کجا بخریم؟
بازدید : 491

این که شارژر سامسونگ را از کجا بخریم می تواند اساسی ترین مشکلی باشد که وقتی به وجود یک نمونه شارژر جدید برای گوشی سامسونگ خود نیاز داریم، با آن مواجه می شویم؛ مشکلی که راه حل های فراوانی دارد و وجود همین راه حل های فراوان خود مشکل مجزایی است و تقاضا کننده ها را سردرگم می کند.
از آن جا که وجود انواع و اقسام مراجع حضوری و غیر حضوری مسئله ای است که در فرایند خرید شارژر سامسونگ مشکل ساز می باشد، موضوع این متن را به معرفی چند مورد از سایت های معتبری اختصاص داده ایم که در این زمینه فعالیت می کنند. سایت هایی که با وجود آن ها از سردرگمی در آمده و می توانیم به آسودگی به خرید اورجینال ترین شارژر های ساموسنگ بپردازیم.
یک وب سایت فروش شارژر سامسونگ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد اطمینان واقع شود؟
به طور کلی مراجع آنلاین می بایست دارای ویژگی های مختلفی باشند تا مورد اطمینان واقع شده و منجر به جلب رضایت مشتریان شوند، حال فرقی نمی کند این مراجع در حال فروش شارژر سامسونگ هستند یا هر چیز دیگری.
برخی از این ویژگی ها عبارت می باشند از:
سر لوحه قرار دادن اهدافی که تماماً در راستای تامین رفاه حال مشتریان هستند می تواند از جمله اساسی ترین ویژگی های یک مرجع متعهد و معتبر باشد.
کسب تمام نماد ها و مجوز های خرید و فروش آنلاین نیز از دیگر مسائلی است که حاکی از معتبر بودن وب سایت های فروش آنلاین می باشد.
شناخته شده بودن در جامعه نیز عامل مهمی در این راستا به شمار می رود. البته گفتنی است شناخته شده بودن باید با آوازه ای ناشی از رضایت خریداران و نظر مثبت آن ها باشد.
ارائه ی نمونه کالا های با کیفیت نیز مورد مهمی است. این مورد به این معنا است که وب سایت مربوطه باید در حال فروش نمونه های اصل باشد، نمونه هایی که دارای تمام المان های مربوط به شارژر های اورجینال هستند.
ارسال سریع، دریافت مقرون به صرفه ترین مبالغ، تنوع بالا و ... نیز از دیگر ویژگی هایی است که منجر می شوند یک مرجع فروش آنلاین قابل اطمینان و معتبر باشد.
چند مورد از بهترین سایت های خرید شارژر سامسونگ
دیجی کالا، bestbuy.com و www.emdadmobile.com از جمله چند مورد از بهترین وب سایت هایی هستند که در زمینه ی فروش شارژر سامسونگ فعالیت می کنند و توانسته اند در طول فعالیت های خود اعتماد مطلوب مشتریان را به نحو احسن جلب کنند.
در ادامه پیرامون وب سایت های مذکور کمی صحبت کرده اطلاعات مختصری ارائه داده ایم:
وب سایت bestbuy.com در واقع متعلق به آمریکا می باشد. این وب سایت با این که از لحاظ اعتبار در سطح مطلوبی قرار دارد اما از آن جا که فروشنده های آن فاصله ی زیادی با ایران دارند تحویل کالا های خریداری شده مستلزم صرف زمان زیادی هستند.
دیجی کالا نیز یک وب سایت کاملاً ایرانی می باشد و در زمینه ی فروش محصولات مختلفی فعالیت می کند‌. در حقیقت شارژر سامسونگ تنها یکی از کالا هایی است که در این وب سایت معتبر به فروش می رسد.
حال نوبت به مورد سوم یعنی وب سایت امداد موبایل با نشانی www.emdadmobile.com می رسد که به طور کاملاً اختصاصی در حوزه ی فروش تجهیزات و قطعات موبایل فعالیت می کند. خرید شارژر سامسونگ از این وب سایت را به شدت پیشنهاد می کنیم، فلذا کاملاً اختصاصی بوده و به طور قطع شارژر هایی اصل و با بهترین کارایی ارائه می دهد.

نویسنده :
تاریخ : شنبه 20 تير 1399 ساعت : 19:26

جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور
بازدید : 493

جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

نکاتی برای جلوگیری از تخم مرغ خواری در طیور

 

یکی از بزرگترین مشکلاتی که در پرورش مرغ وجود دارد این است که مرغ ها، تخم های خود را می خورند! تخم مرغ خواری توسط مرغ ها یک چالش خطرناک و بسیار جدی است. اگر این چنین باشد، به شدت باید با آن مقابله کنید. هر چه دیرتر برای رفع این مشکل اقدام کنید، مراحل ترک عادت تخم مرغ خواری برای پرندگان، سخت ‌تر می‌شود. اگر در پرورش مرغ با این چنین مشکلی مواجه هستید، در همان مراحل ابتدایی، با تغییر سبک زندگی در نگهداری مرغ ها و تغییر در لانه آنها، شرایط را به گونه ای تنظیم کنید که به تدریج این عادت از بین برود. برای حل این مشکل، برخی از نکات مهم وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می‌ کنیم. 

ادامه مطللب
نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 20 تير 1399 ساعت : 16:7

کاربرد میلگرد زیگزاگ و جنس به کار گرفته شده در آن
بازدید : 436

جنس به کار گرفته شده در میلگرد زیگزاگ از فولاد میباشد تا بتواند نیروی کششی بتن را به دوش کشیده و از تکان خوردن و از هم پاشیدن بتن جلوگیری کند.ممکن است میلگرد ها را در ساختمان سازی زیاد دیده باشید.میلگرد در انواع و اشکال گوناگون و در بخش های مختلفی از ساختمان به کار میروند. برخی از میلگردها که آجدار هستند در مقاوم سازی ستون ها به کار میروند و با چسبندگی که توسط آج خود با بتن ایجاد میکنند باعث جلوگیری از پاشیدگی و ترک خوردگی بتن میشوند، نوع دیگری از میلگردها که به صورت بدون اج و صاف میباشند در قسمت کف ساختمان جهت مقاوم سازی قسمت تحتانی و کف ساختمان استفاده میشوند.

 
کاربرد میلگرد زیگزاگ :
 
میلگرد زیگزاگ از میلگردهای زیگزاگی شکل است که در ساختمان سازی و ساخت سازه های بتنی کاربرد بسیار زیادی دارد. میلگرد زیگزاگ میتواند با قرار گرفتن در داخل بتن از هم پاشیدن و تخریب بافت آن تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورد. میلگردهای زیگزاگ میتوانند به نسبت میلگردهای معمولی بار بیشتری را تحمل کنند و تنها دلیل آن نیز شکل زیگزاگی این نوع میلگرد است. این نوع میلگرد در سقف که میزان بار بیشتری به بتن وارد میشود کاربرد به مراتب زیادتری دارد. در ساخت میلگردهای زیگزاگ از فولاد استفاده شده است که این فولاد میتواند به خوبی درون بتن باقی بماند بدون آنکه زنگ زده و یا فرسوده شود.
 
نقش میلگرد زیگزاگ در تیرچه :
 
در مرحله اول زیگزاگ‌ها به صورت خرپا عمل میکنندبه طوری که مقاومت آن برای تحمل وزن برای اعضای کششی زیرین تحمل برای عناصر  فوقانی را تحمل کند.
در مرحله دوم مقاومت لارم جهت تحمل وزن سقف بین تکیه گاه های در حال ساخت  در مرحله آخر میلگردهای عرضی پیوستگی لازم را بین آماتورهای کششی خرپا و بین بتن پوششی را ایجاد می‌کنند.
 
برای خرید میلگرد زیگزاگ باید نکات زیادی را مد نظر قرار دهید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین نوع میلگرد را تهیه کنید. برای خرید میلگرد زیگزاگ ابتدا باید به استاندارد بودن آنها توجه داشته باشید. میلگردها باید از نوع استاندارد بوده و در کارخانجات  مطرح و مورد تایید تولید شده باشند. به نوشته های برجسته درج شده بر روی میلگردها قبل از خرید توجه داشته باشید. نوشته های درج شده بر روی میلگرد که تعیین کننده سایز و مشخصات دیگر آن هستند میتوانند شما را در خرید میلگرد تا حد زیادی کمک کنند. ثامن تجارت جزو شرکت های مورد اطمینان میباشد که میتوانید به راحتی و بدون اینکه با مشکلی مواجه شوید خرید خود را انجام داده و در موعد مقرر نیز بار خود را تحویل بگیرید.
 
 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 13:54

چرا بک لینک های من در گوگل ایندکس نمیشوند؟
بازدید : 455

جوابهای بسیاری برای این سوال وجود دارد،سئو روز در این مقاله برخی از دلایلی را که گوگل بک لینک هایتان را ایندکس نمیکند بیان میکند.

 
۱)بک لینکهای شما ارزش ایندکس شدن را ندارد.
آیا فکرمیکنید گوگل لینک های اسپم(هرز)را که در یک پایگاه اسپمی(هرز)ساخته اید را ایندکس میکند ، آن هم در پایگاهی که گوگل در آن پرچم قرمز زده است؟به طور معمول گوگل بک لینک های کم کیفیتی را که هیچ کاربرد مفیدی برای کاربران ندارد را ایندکس نمیکند.در نتیجه راه حل این مشکل ساخت بک لینک های با کیفیت بالا وبا ارزش برای ایندکس شدن است.
 
۲)محتوای مطالب وب سایت شما ضعیف وکپی برداری شده است.
 
محتوای کپی شده دلیل دیگری برای عدم ایندکس شدن یا نشدن بک لینکهای شما در فهرست گوگل است. درسرویس گوگل مطالب کپی شده جایی ندارد. با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که محتوای شما ۱۰۰٪ بی نظیر و عاری از مطالب کپی شده یا سرقت ادبی باشد.
 
علاوه بر این ، ممکن است که محتوای وبلاگ شما برای خواننده بی ارزش باشد. در این صورت ، اطمینان حاصل کنید که پست شما ازکیفیت بالایی برخوردار است و تعداد کلمات حداقل ۱۰۰۰تا یا بیشتر است زیرا تحقیقات ثابت کرده اند ، وبلاگ با فرم طولانی درصفحه نتایج موتور جستجو (SERP)عملکرد بهتری دارند .
 
واقعیت قابل توجه- براساس مطالعه ای ازSerpIQ مقاله ای با بیش از ۲۰۰۰ کلمه در نتایج جستجوی گوگل عملکرد بهتری دارد و رتبه جستجو را ارتقاء میدهد
 
۳)آیا در حال ایجاد بک لینک با استفاده از سایت هایی بدون برچسب ایندکس نشده،هستید؟
 
اگر بک لینک های تان را از سایتی با برچسب بدون فهرست تهیه کرده اید، بک لینکهای شما بسته میشود مگر اینکه با مدیریت وب سایت تماس برقرار کنید و آنها را متقاعد کنید که برچسب ایندکس نشده را از صفحه یا وب سایت حذف کنند. به هر حال ، این یک مورد نادر است. چه کسی نمی خواهد وبلاگ یا صفحه وب خود را ایندکس کند تا در صفحه نتایج موتور جستجو نمایش داده شود؟
 
این موارد تنها بعضی از عوامل اصلی است که چرا گوگل وب سایت و بک لینک شما را ایندکس نمی کند. بنابراین ، اجازه دهید به راه حل هایی بپردازیم که باعث میشود گوگل بک لینکهای تان را ایندکس کند(نمایه گزاری کند).
 
 
نویسنده :
تاریخ : شنبه 16 فروردين 1399 ساعت : 13:54
صفحات سایت
تعداد صفحات : 31
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید